Klacht Fiber Nederland: voorgelogen door verkoper

Klachtnummer
# 59759
Gebruiker
Riaoostingh
Datum
5 reacties

Details

Klacht

23 maart 2014 heeft er een verkoper aan de deur gestaan.
Toen wij hier binnen met 6 man zaten en over alles gevraagd te hebben of het allemaal zo was zaten de 2 heren ons dus mooi voor te liegen.
Wij hebben nadrukkelijk gevraagd of wij onze smartcards konden behouden die wij bij ziggo hebben. Dat was volgens hun geen probleem, wij hebben ook nog gevraagd of wij eventueel kastjes zouden krijgen omdat wij JUIST de smartcards niet kwijt wilden.
Vandaag (8 mei) staat er een monteur voor de deur, om kastjes voor de tv te installeren. Er is aan de monteur uitgelegt dat het niet de bedoeling was en uitgelegt, hij begreep het volkomen en ging weer weg.

Nu hebben wij GEEN TV EN GEEN INTERNET. Ik wil dat dit contract ontbonden wordt zonder dat er kosten aan verbonden zitten. Ik heb ookal een bericht bij TROS radar achter gelaten.

Gewenste oplossing

Ik wil dat ons contract per direct ontbonden wordt!! Zonder extra kosten

5 reacties

  1. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Geachte mevrouw Oostingh,Dank voor uw melding. Wij zullen dit met onze sales afdeling opnemen en u hier terugkoppeling over geven.MVG,Tom van der Linden - Fiber Nederland
  2. Auteur
    Riaoostingh
    Datum
    Zoals ik al zei, wij willen van dit contract af. Voor gelogen worden door jullie sales mensen (en zo te zien zijn wij niet de enige die hiermee te maken hebben)!! de automatische incasso's van jullie zijn al stop gezet en het aanluit bedrag van 49,95 is ook al terug gestort. Mocht u niet het contract ontbinden zal er een zaak gaan komen, want wij hebben dit ookal naar DAS vermeld en zij willen dit maar al te graag verdedigen.
  3. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Geachte mevrouw Oostingh,Zoals gemeld hebben wij uw bericht genoteerd en zullen wij hier bij u op terug komen.MVG,Tom van der Linden
  4. Auteur
    Riaoostingh
    Datum
    We zijn nu al gemiddeld een week later en nog steeds niets gehoord. Maar wel herinneringen sturen, we hebben nog niets van jullie vernomen!!
  5. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Geachte mevrouw Oostingh,Uw klacht is is bekend bij ons. We zullen nakijken wat de status is.MVG,Tom van der Linden

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen