Klacht Fiber Nederland: voorgelogen door verkoper
Details
Klacht
23 maart 2014 heeft er een verkoper aan de deur gestaan.Toen wij hier binnen met 6 man zaten en over alles gevraagd te hebben of het allemaal zo was zaten de 2 heren ons dus mooi voor te liegen.
Wij hebben nadrukkelijk gevraagd of wij onze smartcards konden behouden die wij bij ziggo hebben. Dat was volgens hun geen probleem, wij hebben ook nog gevraagd of wij eventueel kastjes zouden krijgen omdat wij JUIST de smartcards niet kwijt wilden.
Vandaag (8 mei) staat er een monteur voor de deur, om kastjes voor de tv te installeren. Er is aan de monteur uitgelegt dat het niet de bedoeling was en uitgelegt, hij begreep het volkomen en ging weer weg.
Nu hebben wij GEEN TV EN GEEN INTERNET. Ik wil dat dit contract ontbonden wordt zonder dat er kosten aan verbonden zitten. Ik heb ookal een bericht bij TROS radar achter gelaten.
Gewenste oplossing
Ik wil dat ons contract per direct ontbonden wordt!! Zonder extra kostenDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.