Klacht Fiber Nederland: Voorgelogen met mooie praatjes aan voordeur

Klachtnummer
# 660432
Gebruiker
KerstEngel14619
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Wij zijn door de “positieve” verhalen van jarenlang klant KPN overgestapt naar Fiber. Konden alles doen… en als extra sportkanalen erbij.
Het zou de 15e van april aangesloten worden maar monteur belde de week ervoor ik ben in de buurt. Nou kom maar dan… bleek dat ze de 15e echt alles pas in lieten gaan en wij dus ZELF alles aangesloten en omgezet hebben. Eenmaal gestart blijft hij haperen … loopt het gesprek niet synchroon met geluid en als ergste… kunnen niks opnemen …
Dan bel je binnen de 14 dagen terug en wil je opzeggen… kan niet want het is al binnengebracht bij je en dat is weken geleden. HOE kan je in hemelsnaam iets checken zonder dat het aangesloten is. Het antwoord aan de langere kant van de lijn… u kunt over ernaar opzeggen… en ja wij mogen de programmering wisselen. En verder de groeten… maar wij zijn echt voorgelogen met alles wat zou kunnen… het werkt dus echt niet zoals beloofd aan de deur.

Gewenste oplossing

Ik wil opzeggen. Normaal binnen twee weken dat het daadwerkelijk in werking is gezet(merendeels door onszelf) doorgegeven dat we echt voorgelogen zijn bij informatie aan de deur. We kunnen niet opnemen wat wel beloofd was… ja alleen ned1/2/3 maar meer niet… verder veel heel veel storingen… beeld valt op stil en geluid loopt niet synchroon. Echt te onbeschoft voor woorden

1 reactie

  1. Auteur
    KerstEngel14619
    Datum
    FP566044

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen