Opgelost door Fiber Nederland: Voorliegen tijdens verkoop

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 126062
Gebruiker
Erik Gozefoort
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Na de reclame op tv gezien te hebben van fiber toch maar gebeld. Had wel interesse. Maar heb wel duidelijk mijn wensen laten weten I. V. m overstappen. Heb ook gevraagd na kijken op tablet voor Android, en ook dit hebben ze. Ok opnemen en pauzeren. Maar blijkt nu dat ze geen werkende app hebben voor Android, opnemen werkt ook niet na behoren en pauzeren stopt als het programma is afgelopen of je nu klaar bent of niet. Klachten nemen ze niet serieus en je kan pas een vergoeding vragen als ze je klacht willen oplossen. Ik vind het jammer en schandalig dat in deze tijd er nog steeds bedrijven zijn die mensen gewoon mogen oplichten en dat er niks aan gedaan wordt.

Erik.

De oplossing

Stoppen met deze wandaden en consumenten geven wat je belooft. Anders ontbinden contract.

2 reacties

  1. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Geachte meneer Gozefoort,

    Zoals net telefonisch besproken wordt er op korte termijn een oplossing verwacht voor de app. We doen nog heel even een beroep op uw geduld.

    Met vriendelijke groet,

    Fiber Nederland
  2. Auteur
    Erik Gozefoort
    Datum
    Klacht is nog niet opgelost maar ze werken werken eraan. Helaas wordt er niks vermeld over de evt vergoeding die ze mij zouden aanbieden. Maar ik vertrouw erop dat dat goed komt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Erik Gozefoort
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen