Opgelost door Fiber Nederland: Voorliegen tijdens verkoop

Erik Gozefoort

Na de reclame op tv gezien te hebben van fiber toch maar gebeld. Had wel interesse. Maar heb wel duidelijk mijn wensen laten weten I. V. m overstappen. Heb ook gevraagd na kijken op tablet voor Android, en ook dit hebben ze. Ok opnemen en pauzeren. Maar blijkt nu dat ze geen werkende app hebben voor Android, opnemen werkt ook niet na behoren en pauzeren stopt als het programma is afgelopen of je nu klaar bent of niet. Klachten nemen ze niet serieus en je kan pas een vergoeding vragen als ze je klacht willen oplossen. Ik vind het jammer en schandalig dat in deze tijd er nog steeds bedrijven zijn die mensen gewoon mogen oplichten en dat er niks aan gedaan wordt.

Erik.

Stoppen met deze wandaden en consumenten geven wat je belooft. Anders ontbinden contract.

Fiber Nederland
    Geachte meneer Gozefoort,

Zoals net telefonisch besproken wordt er op korte termijn een oplossing verwacht voor de app. We doen nog heel even een beroep op uw geduld.

Fiber Nederland
    Erik Gozefoort
    Klacht is nog niet opgelost maar ze werken werken eraan. Helaas wordt er niks vermeld over de evt vergoeding die ze mij zouden aanbieden. Maar ik vertrouw erop dat dat goed komt.

Erik Gozefoort

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?