Klacht Fiber Nederland: vraag over aanmelding

Klachtnummer
# 114579
Gebruiker
graaf12
Datum
1 reactie

Details

De klacht

op 08.06.2015 heb een aanmelding getekend bij Fiber. Ik heb 14 dagen bedenktijd.
Ik heb op 15.06 2015 een e-mail gestuurd met diverse opmerkingen, omdat zijn niet onafhankelijk zijn.
Eigenlijk wil ik van het contract af. Krijg geen reactie ??

Mijn 14 dagen verlopen.

Wat te doen ?

De oplossing

eigenlijk annuleren

1 reactie

  1. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Geachte meneer de Graaf,

    Vandaag hebben we tevergeefs geprobeerd u telefonisch te bereiken. Graag horen wij van u wat uw twijfels zijn. Wij zijn te bereiken op 020 – 760 50 40.

    Met vriendelijke groet,

    Fiber Nederland

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen