Klacht Fiber Nederland: vraag over aanmelding

Klachtnummer
# 114579
Gebruiker
graaf12
Datum
1 reactie

Details

De klacht

op 08.06.2015 heb een aanmelding getekend bij Fiber. Ik heb 14 dagen bedenktijd.
Ik heb op 15.06 2015 een e-mail gestuurd met diverse opmerkingen, omdat zijn niet onafhankelijk zijn.
Eigenlijk wil ik van het contract af. Krijg geen reactie ??

Mijn 14 dagen verlopen.

Wat te doen ?

De oplossing

eigenlijk annuleren

1 reactie

  1. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Geachte meneer de Graaf,

    Vandaag hebben we tevergeefs geprobeerd u telefonisch te bereiken. Graag horen wij van u wat uw twijfels zijn. Wij zijn te bereiken op 020 – 760 50 40.

    Met vriendelijke groet,

    Fiber Nederland

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen