Klacht Fiber Nederland: Waardeloze Klantenservice van Fiber En slechte afhandeling haperend beeld

Hans

Sta op dit moment in totaal 3 uur en45 min. in de wacht.
Men neemt even de telefoon op en na het aanhoren van de klacht wordt ik weer in de wacht gezet met de opmerking ach ach...
Dit is de 2e keer vanavond al dat ik schijnbaar doorverbonden moet worden maar er vervolgens niets meer gebeurd wachttijd alleen vandaag 1 uur 47 minuten en nog geen contact. Ik ga zo gefrustreerd ophangen. Heb gewoon een slechte tv ontvangst via de settopbox niemand kan dit schijnbaar oplossen? Het beeld hapert en trilt terwijl het interne menu van de box wel gewoon stilstaat. Dit is op alle zenders te zien. Heb 3 weken vanaf de oplevering ook geen telefoon/internet en tv. gehad. Ben nu wel blij dat er al iets doet (internet telefoon.)

WIL GRAAG AF VAN MIJN CONTRACT dit is WAARDELOOOS!!!
OF DOE IETS.

Hans
    Sta een dag later alweer 51 minuten in de wachtrij. Gisteren geen contact kunnen krijgen. Nadat ik 1 uuur en 47 in de wacht stond.
    Erg vervelend! zouden ze zeggen bij Fiber. Natuurlijk hartstikke druk (met koffiedrinken) Ga maar weer ophangen en later weer proberen. Heb mijn nummer maar afgeschermd het lijkt wel of men je expres niet te woord wil staan! Word vervolgd..... Heb zo'n spijt dat ik overgestapt ben.
    Hans
    Weer 40 minuten in de wachtrij gestaan. Men nam niet op.
    Het kost veel beltegoed dus ik hang maar weer op. Ach ja ze hebben nu eindelijk een nieuwe wachtrij melodie. Zeker veel klanten die agressief werden van You've Lost That Loving Feeling ! Ja toepasselijk was het wel - 'Loving feeling' heb ik al lang niet meer! Heb dit liedje sowieso al vaker dan 75 keer opnieuw moeten aanhoren! Ga nu de klantenservice mailen ipv. bellen . Word vevolgd....
    Joepieee!! Vandaag mail gehad Pfff

Beste Klant,
    Ik zie uit onze administratie dat er vandaag een nieuwe naar u is toegestuurd.
    Hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
    Fiber Nederland.

Vol verwachting klopt mijn hart.....
    Wordt vervolgd
    Vervolg...
    Dinsdag 6 Dec. is de nieuwe Settop Box binnengekomen!
    Voorzichtig de doos geopend en nog voorzichtiger aangesloten.
    Na het updaten en inladen van de firmware had ik beeld.
    Wat nu? Het lijkt opeens of het goed is!
    JAMMER DAN! na een paar uur trilt het beeld weer net als voordien en krijg ik weer epelepsie aanvallen. Klacht niet opgelost. Waardeloze goedkope rommel.
    Of ik nog wél ff de defecte box (welke v/d 2) terug wil sturen binnen 4 weken. Dit op straffe van de nieuwprijs!
    Geachte mevrouw Frerickshuis,

We hebben u gebeld om deze klacht te bespreken, maar we kregen helaas geen gehoor.

Geachte mevrouw Frerickshuis,

We hebben u een MyFiber bericht gestuurd over deze storing.

Hans
    Fiber heeft inderdaad proberen contact op te nemen alhoewel ik 2 weken met vakantie zou gaan. Dat dat ging ik niet online mededelen. In Egypte heb ik tenslotte mijn mobiel door kunnen schakelen naar mijn Zus. Die heeft een afspraak kunnen maken met de monteur . Deze moet nu nog komen maar ik zal zien wat het gaat worden.
    Geachte meneer Frerickshuis,

De monteur zal langskomen om de storing te verhelpen.

Hans
    De Monteur is vandaag inderdaad gekomen. Dit was echter géén monteur van Fiber zélf maar hij was van Reggefiber (degene die het glasvezelnetwerk in de wijk heeft aangelegd). Natuurlijk waren de glasvezelverbinding en alle aansluitingen in orde zoals ook verwacht .De monteur zag wel dat de fout in de apparatuur van Fiber zat! Erg slecht beeld beaamde hij.
    Kortom... De monteur is langsgekomen om de storing dus NIET te verhelpen. WAARDELOOS. Wat nu??? Weer klagen???
    Geachte meneer Frerickshuis,

Er wordt opnieuw een afspraak gemaakt. Deze keer om de apparatuur na te kijken.

Hans
    Afspraak is inderdaad gepland voor morgen.
    De monteur van Current Connect komt nu langs!
    Zou hij het kunnen oplossen of komt er weer een nieuw kastje??
    Spannend ben benieuwd!
    Wordt vervolgd....
    Hans
    De monteur is geweest en een andere Settopbox gebracht.
    Met speciale firmware voor klanten in oost Nederland ! Er schijnen veel meer klachten hier te zijn.
    Alhoewel de update de meest recente was, schijnt er nu toch een andere in te zitten.
    Ik moet zeggen dat het beeld nu beter is en de flikkeringen een stuk minder.
    Volgens de monteur moeten we nu wachten tot er een nieuwe update komt.
    Hierna zouden alle trillingen verdwenen moeten zijn.
    Wanneer is dat???
    Geachte meneer Frerickshuis,

We hebben contact gehad over deze klacht.

Hans
    Al hoewel het beeld verbetert is zou ik nog graag vernemen wanneer het geheel 100% zal werken.
    Hoe lang moet ik wachten op een nieuwe update?

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?