Klacht Fiber Nederland: Waardeloze service, diensten waar je voor betaald worden niet geleverd, zijn niet te gebruiken.

EDG

Wegvallende internetverbindingen. TV-kijken via de internetverbinding, wat bij het pakket in zit, en dus mogelijk zou moeten zijn, is totaal onmogeliijk.

Vele klachten neergelegd bij Fiber, maar deze lost het probleem niet op.
Geven zelf aan geen technische kennis te hebben, KPN-monteurs geven aan dat GEGARANDEERDE snelheid te hoog is voor de lijn. Dan ineens heeft Fiber wel technische kennis om te zeggen dat de lijn prima is.

Probleem blijft bestaan, en wordt niet opgelost.

Een stabiele internetverbinding waarbij alle diensten probleemloos gebruikt kunnen worden, anders ontbinding contract.

Gemelde Klachten:
    FT00523234
    FT00542804
    FT00559013
    FT00564218

FT00564281-->Dit ticket m.b.t speedtest slaat helemaal nergens op, problemen zijn wegvallende DSL-lijn, dus dan werkt de verbinding helemaal niet.
    EDG
    Fiber vind het blijkbaar niet nodig om met een goede oplossing te komen om het probleem op te lossen.

Reageren hier gewoon niet op.
    Fiber Nederland
    Geachte heer De Groot,

Hartelijk dank voor uw bericht. Onze excuses voor de late reactie. Wij hebben uw dossier doorgenomen en zien inderdaad diverse meldingen m.b.t. wegvallende internetverbinding. Hierdoor hebben we een lijnmeting gestart en zien dat de lijn stabiel is.

Momenteel hebben we uw dossiernummer genoteerd in ons systeem. Graag willen wij u verzoeken om een user aan te maken zodat we toegang hebben in uw fritzbox. Hiervoor willen we u verwijzen naar ticketnummer FT00412098.

Alvast bedankt voor uw medewerking.

Fiber Nederland

EDG
Fiber wil de klacht afsluiten?? Probleem speelt nu al 1,5 jaar, en aan de hand van één simpele lijnmeting trekt men de conclusie dat alles stabiel is???? Los het probleem nu eerst maar eens een keer goed op! Overigens begreep ik al van een medewerker van de klantenservice, dat dit probleem niet op te lossen valt door fiber, aangezien dit een veel voorkomend probleem is met de DSL lijn. ' Kom nu maar eens keer met een goede degelijke oplossing voor dit probleem. Ben het gekloot met Fiber inmiddels meer dan zat.

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?