Klacht Fiber Nederland: Waardeloze service, diensten waar je voor betaald worden niet geleverd, zijn niet te gebruiken.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 290917
Gebruiker
EDG
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Wegvallende internetverbindingen. TV-kijken via de internetverbinding, wat bij het pakket in zit, en dus mogelijk zou moeten zijn, is totaal onmogeliijk.

Vele klachten neergelegd bij Fiber, maar deze lost het probleem niet op.
Geven zelf aan geen technische kennis te hebben, KPN-monteurs geven aan dat GEGARANDEERDE snelheid te hoog is voor de lijn. Dan ineens heeft Fiber wel technische kennis om te zeggen dat de lijn prima is.

Probleem blijft bestaan, en wordt niet opgelost.

De oplossing

Een stabiele internetverbinding waarbij alle diensten probleemloos gebruikt kunnen worden, anders ontbinding contract.

3 reacties

  1. Auteur
    EDG
    Datum
    Gemelde Klachten:
    FT00412098
    FT00412103
    FT00418953
    FT00418956
    FT00445731
    FT00445936
    FT00446534
    FT00446535
    FT00447520
    FT00451509
    FT00457825
    FT00476003
    FT00476616
    FT00523054
    FT00523055
    FT00523059
    FT00523226
    FT00523234
    FT00542804
    FT00559013
    FT00564218

    FT00564281-->Dit ticket m.b.t speedtest slaat helemaal nergens op, problemen zijn wegvallende DSL-lijn, dus dan werkt de verbinding helemaal niet.
  2. Auteur
    EDG
    Datum
    Fiber vind het blijkbaar niet nodig om met een goede oplossing te komen om het probleem op te lossen.

    Reageren hier gewoon niet op.
  3. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer De Groot,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Onze excuses voor de late reactie. Wij hebben uw dossier doorgenomen en zien inderdaad diverse meldingen m.b.t. wegvallende internetverbinding. Hierdoor hebben we een lijnmeting gestart en zien dat de lijn stabiel is.

    Momenteel hebben we uw dossiernummer genoteerd in ons systeem. Graag willen wij u verzoeken om een user aan te maken zodat we toegang hebben in uw fritzbox. Hiervoor willen we u verwijzen naar ticketnummer FT00412098.

    Alvast bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    Fiber Nederland

Uiteindelijke oplossing

Auteur
EDG
Datum
Uiteindelijke oplossing
Fiber wil de klacht afsluiten?? Probleem speelt nu al 1,5 jaar, en aan de hand van één simpele lijnmeting trekt men de conclusie dat alles stabiel is???? Los het probleem nu eerst maar eens een keer goed op! Overigens begreep ik al van een medewerker van de klantenservice, dat dit probleem niet op te lossen valt door fiber, aangezien dit een veel voorkomend probleem is met de DSL lijn. ' Kom nu maar eens keer met een goede degelijke oplossing voor dit probleem. Ben het gekloot met Fiber inmiddels meer dan zat.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen