Opgelost door Fiber Nederland: Waardeloze technische ondersteuning

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 258728
Gebruiker
Lydia
Datum
10 reacties

Details

De klacht

Herhaaldelijk storingen bij fiber. Als je belt, sta je elke keer meer dan 15 minuten in de wacht met een bloedirritant muziekje. De afgelopen 3 dagen werd het tv- signaal niet doorgegeven. Gebeld: 15 minuten in de wacht. Gingen uitzoeken wat er aan de hand was. Verbinding werd verbroken. Opnieuw gebeld: 12 minuten in de wacht " er was een storing" . Ze konden niet vinden wat het was, beloven terug te bellen maar doen het niet. Dus weer bellen, nu 32 minuten in de wacht opnieuw met het valse muziekje. Geen melding hoeveel wachtenden nog voor je zijn....
Eindelijk te pakken gekregen: er is besloten om een nieuw modem te sturen. De tweede in een half jaar! Natuurlijk kunnen ze niet zeggen hoe lang dat gaat duren. We worden gebeld.....

De oplossing

Haal het muziekje weg
Vertel hoeveel wachtenden er voor je zijn
Bel terug als je dat belooft

10 reacties

  1. Auteur
    Lydia
    Datum
    Klacht is nog steeds niet verholpen. Mijn hoogbejaarde moeder heeft al 10 dagen geen tv. We hebben al 4 uur aan de telefoon gezeten met fiber. Vanmiddag bleek dat ze nog niets hadden gedaan om de storing te verhelpen!!!
  2. Auteur
    Lydia
    Datum
    Klacht is nog steeds niet verholpen. Mijn hoogbejaarde moeder heeft al 10 dagen geen tv. We hebben al 4 uur aan de telefoon gezeten met fiber. Vanmiddag bleek dat ze nog niets hadden gedaan om de storing te verhelpen!!!
  3. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Beste klant,

    Excuses voor het ongemak, ik zal er meteen achteraan gaan waarom dit zo lang duurt, ik zal u een update geven aankomende maandag.

    Met vriendelijke groet,
    Fiber Nederland
  4. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Beste klant,

    Zoals beloofd zou ik u vandaag een update versturen, wij zullen een nieuwe monteur met een nieuwe glasvezel modem naar uw adres sturen deze zal u zo spoedig mogelijk bellen voor een afspraak.

    Wij wachten af of dit het probleem oplost, na dat dit opgelost is zullen wij u vergoeden voor de dagen zonder complete diensten.

    Met vriendelijke groet,
    Fiber Nederland
  5. Auteur
    Lydia
    Datum
    Dit slaat echt nergens op! Er is al een monteur geweest, we hebben al 2 nieuwe modems gekregen. De monteur heeft 2 weken geleden al vastgesteld dat het probleem niet in de modem zit en ook. Iet in de bekabeling binnen. Misschien handig als jullie de rapportages eens doorlezen?
  6. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Beste klant,

    Wij hebben de rapportage doorgelezen, wij zien dat de ene modem Internet en telefonie wel werkt maar televisie niet en met de nieuwe modem helemaal niks werkt. Wij gaan ervan uit dat de nieuwe modem een defect had dit kunnen we alleen zeker weten doormiddel van een 3e modem.

    Als dit het probleem niet oplost dan kunnen we verder kijken waar het probleem zit.

    Met vriendelijke groet,
    Fiber Nederland
  7. Auteur
    Lydia
    Datum
    Oké. Mijn moeder is 91 en zit nu al 3 weken zonder tv. Ze belt me elke dag verward op om te vragen of we de tv kunnen maken. Maar misschien is de storing binnen een maand opgelost?
  8. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Beste dochter van mevrouw Van der Plas,

    Wij zullen ons best doen, ik verwacht dat dit opgelost word met de nieuwe modem dan zal het heel snel opgelost zijn.

    Ik hou de case in de gaten en zal u in iedergeval blijven updaten over de zaak.

    Met vriendelijke groet,
    Fiber Nederland
  9. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Beste dochter van mevrouw Van der Plas,

    Wij hebben een afmelding van de monteur ontvangen, het probleem zou opgelost moeten zijn klopt dit?

    Met vriendelijke groet,
    Fiber Nederland
  10. Auteur
    Lydia
    Datum
    Het probleem is opgelost. Na 3 weken en ruim 180 belminuten ivm langdurig in de wacht staan.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lydia
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nieuwe modem ( gebeurd) en verrekening van de periode zonder tv
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen