Klacht Fiber Nederland: Welkomstgeschenk wordt niet geleverd

J.J. Zwart

Ik wacht nog steeds op mijn welkomstcadeau: smart tv 102 cm met bijbetaling van 150 euro. In de informatie stond dat ik deze tv opgestuurd zou krijgen na de eerste betaling van de maandelijkse kosten. Dat gebeurde niet. Na emailcontact werd me verteld dat de tv in week 51 zal worden geleverd. In december 3 mails getuurd (gewone email en in “mijn Fiber”) om te vragen of de tv deze week ook daadwerkelijk geleverd gaat worden. Na 2 dagen nog geen enkel antwoord. Op 17-12 gebeld en te horen gekregen dat het deze week zou kunnen, maar i.v.m. de feestdagen misschien later. In “mijn Fiber” werd nu meteen aangevinkt dat het probleem was opgelost. In januari 2015 weer verschillende mails gestuurd en gebeld. Laatste telefoongesprek op vrijdag 9 januari: er is een fout gemaakt en het wordt zo spoedig mogelijk opgelost. Op 13 januari is het ticket op “mijn fiber” weer afgesloten: Het bericht in behandeling is bij de betreffende afdeling. Op 15 januari nog steeds niets gehoord.

Binnen een week de beloofde smart tv ontvangen

J.J. Zwart
    Vanmorgen (24-01) de TV eindelijk ontvangen. Gisteren gebeld door het transportbedrijf en keurig afgeleverd. Van Fiber niets meer gehoord.
    Fiber Nederland
    Beste meneer Zwart,Wij hebben naar aanleiding van uw melding hier de levering met spoe din gang gezet en gezorgd dat de TV is geleverd.Met vriendelijke groet,
    Barbara
    J.J. Zwart
    De tv is weliswaar geleverd, maar het heeft allemaal veel te lang geduurd. De communicatie met de klantenservice is ronduit slecht. Vriendelijke mensen, maar ze weten niets en kunnen niets. ze zijn alleen doorgeefluik. Het is niet erg om ergens op te wachten, maar geef dan duidelijkheid over het wanneer en waarom. Vandaar de -1

J.J. Zwart

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?