Opgelost door Fiber Nederland: Wil geen 49.95 betalen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 535623
Gebruiker
Gebruiker1620040711
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Volgens Fiber was er fiber bij mijn nieuwe adres te bestelen, wat ik ook heb gedaan. Vorige week gebeld of lever datum van 01/06/2021 naar zo spoedig mogelijk veranderd kan worden toen begon de ellende. Minimaal 160 dagen levertijd maar dat heeft Fiber mij nooit laten weten. Nu verwacht Fiber dat ik 49,95 moet betalen voor gemaakte kosten.

De oplossing

Geen 49.95 betalen

1 reactie

  1. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    We zien dat u voor uw nieuwe adres de aanvraag heeft gedaan. De aanvraag gaat meestal via voorinschrijving in die geval via E-fiber. Waardoor de klant meestal weet wat de status is voordat de aanmelding wordt gedaan. U wist dit niet en daarom laten we de kosten vervallen. We zullen u hierover een bevestiging sturen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1620040711
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen