Klacht Fiber Nederland: zeer ontevreden over diensten en service

Klachtnummer
# 253584
Gebruiker
Anti fiber
Datum
2 reacties

Details

De klacht



ingebrekkestelling van fiber ik heb alleen maar
klachten wifi wekt niet naar behoren heb op eigen kosten een reapeter
moeten aan schaffen terwijl de firma fiber beweert de beste router te
hebben die er maar is kan door betonnen muren heb over al de beste wifi
niet dus
tv wekt niet zoals het moet progamma gemist werkt vaker
niet dan wel opnemen gaar niet zoals je wil of is niet terug te vinden
klanten service stuurt dan een mail moet je je tv rechtstreeks op je
modum aan sluiten ja hoor v in de huiskamer modum in de gang het enigste
wat ik wil mijn contract met een opzegtermijn van 1mnd beeindiggen en
niet wat hun zeggen dan betaal je aantal mnd tot eind contract datum
ineens wordt ook zeer onbeleefd aan de tel geholpen

De oplossing
beeindiging van contract met een nette opzeg termijn van 1 mnd

Beste Klant, Wij vinden
het jammer dat er een reden is ontstaan dat u moet klagen. Om u zo goed
mogelijk van dienst te kunnen zijn willen wij u vragen altijd een
klantnummer erbij te vermelden. Met vriendelijke groet, Fiber Nederland
klantnr is fp 987288 e.fopma

De oplossing

opzeggen met 1mnd opzeg termijn

2 reacties

  1. Auteur
    Anti fiber
    Datum
    Ik ben nog steeds niet tevreden met de oplossing die ze bieden en wil echt van mijn abonnement af maar krijg niet de juiste persoon daar voor te spreken
  2. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    Zoals meerdere malen aan u verteld is kunnen wij u contract niet kosteloos ontbinden.

    Met vriendelijke groet,
    Fiber Nederland

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?