Klacht Fiber Nederland: Zeer slechte klantenservice !

Martijnnijenkamp

Fiber...

Volgens het "onafhankelijke" adviesbureau de glasvezeladviseur was dit de beste keuze. Scherpe tarieven en Fiber zou probleemloos internet en televisie kunnen leveren. Televisie is slecht, de 2 ontvangers lopen veelal vast, geluid komt later dan het beeld waardoor het niet overeen komt, internetbereik is zeer slecht (was met Ziggo veel beter!)

Uitzendingen terugkijken gaat met onscherp beeld gevolgd door golven in het beeld. De monteurs hebben alles al vervangen. Ook bij de centrale is men al aan klussen geweest. Deze problemen ervaren wij sinds April 2016 en nog steeds zijn deze niet opgelost. Sterker nog, het lijkt alleen maar erger te worden.

Er zijn geen oplossingen meer, alles is al geprobeerd. Fiber kan niet probleemloos leveren, terwijl dit wel beloofd is. Het abonnement kan pas opgezegd worden nadat we minimaal 3 (!) maanden totaal GEEN internet hebben (gehad), dit staat echter NIET in de ontvangen algemene voorwaarden van Fiber.

De klantenservice, welke geen contact opneemt en alwaar men steeds verschillende adviezen geeft is erg onbetrouwbaar. Rutger heeft een melding gemaakt en vertelde dat Fiber minimaal 3 maanden de kans moest hebben om het probleem op te lossen. Lukt het niet op het probleem op te lossen dan zou het vroegtijdig opzeggen van het abonnement geen probleem zijn.

De andere medewerkster (Nikki, Nicky, Nikkie?) beweerde dat kosteloos opzeggen pas mogelijk zou zijn als wij minimaal 3 maanden GEEN internet en televisie zouden hebben. In deze tijd eigenlijk ondenkbaar.

DE OPLOSSING.
Wat wij graag zouden willen is een vroegtijdige annulering van het contract aangezien Fiber niet nakomt wat ons beloofd is. Sinds April 2016 ervaren we problemen. Een compensatie zou wel zo eerlijk zijn, maar kosteloze ontbinding van het contract stemt ons al tevreden.

Zou televisie & internet van Fiber wel (nagenoeg) probleemloos zijn, dan zou het een goede deal zijn voor het maandelijkse bedrag.

Fiber Nederland is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?