Klacht Fiber Nederland: Zeer slechte service Fiber en slechte communicatie.

Tony1987

Een jaar geleden een 2 jarig alles in een.abbonement afgesloten bij Fiber Nederland. Een maand na deze afsluiting al spijt. Continu last van storingen. Klantenservice is erg wisselend de een is behulpzaam de ander erg onbeschoft.

12 februari een verhuizing doorgegeven. Blijkt dat zij ook nog 50 euro verhuiskosten rekenen!. Maandag 19 februari contact gehad of alles goed is verlopen bleek dit dus misgegaan te zijn. 25 maart zijn we verhuisd. Klantenservice beloofde binnen 5 dagen aansluiting van ons abbonement. Wij kregen een.mail binnen dat alles gereed was. Echter geen.TV! 2 dagen achter elkaar de klantenservice gebeld. Zij gaven aan dat er waarschijnlijk een storing was en.dat we een mail kregen een mail met stappen die we moesten ondernemen. Echter nog geen.TV!

Opnieuw de klantenservice gebeld. Nu.lichtelijk geïrriteerd blijkt dat de wensdatum op 1 april staat!!! We hebben heel.duidelijk 25 maart doorgegeven. Nu betalen we kosten ( kabel in oude huis) en we hebben geen verbinding in onze nieuwe woning.

Echt een belachelijke service en zeer slechte communicatie! Wij willen weg bij Fiber.

Wij willen kostenloos ons abbonement per direct opzeggen bij Fiber

Geachte heer Van der Toorn,

Hartelijk dank voor uw bericht en uw klacht. Wij vinden het spijtig hoe alles is verlopen. Naar aanleiding van uw bericht hebben we uw dossier doorgenomen.

We zien dat de verhuizing 22 maart 2018 bij ons binnen is gekomen. Zoals vermeldt staat op onze website zijn hier inderdaad kosten aan verbonden om de lijn over te kunnen zetten. Deze kosten kunnen we niet ongedaan maken.

Uw aansluiting is afgerond op 26 maart 2018 waarna we op 29 maart 2018 zijn gestart met de facturatie. De wensdatum van 1 april 2018 is in dit geval niet van toepassing geweest.

Wij kunnen door deze redenen uw contract niet kosteloos ontbinden. Indien u alsnog uw contract wilt ontbinden zullen we een afkoopsom voorstellen. In dit geval zal u uw contract moeten afkopen.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dat graag.

Beste,

Wij hebben op 12 februari telefonisch een vehuizing doorgegeven. Toen werd dit nagegaan zijn bleek dit goed te zijn gegaan en zou de medewerker die ik later gesproken heb er spoed achter zetten!

Ik heb nu meerdere malen contact opgenomen en aangegeven dat we geen televisie hebben en ze hebben toen gezegd dat de wensdatum op 1 april staat.

Momenteel nog geen tv, telefoon en Internet. Dit betekend dat wij nu extra kosten maken, omdat wij ge en wifi hebben.

Vind het niet prettig dat jullie de fout vaak bij de klant leggen en niet bij jullie zelf.

Wij willen graag per direct televisie telefoon en Internet. Tevens willenog wij de kosten van 25 maart tm heden terug. Wij hebben immers geen diensten en willen daar dan ook absoluut niet voor betalen.

Tevens ook belachelijk dat je na verhuizing en moet betalen en wederom 12 maanden weer aan jullie vast zit. Ik lees zoveel klachten dat is.niet voor niks.
    Tony1987
    Zie onderstaande gesprek via whats app met jullie medwerker.

[29-3 18:07] 💙💙💗: Goedenavond ik heb gisteren al contact gehad met fiber over de aansluiting op de Broekweg 1 postcode 2266 LC
    [29-3 18:08] 💙💙💗: Wij hebben momenteel nog steeds geen televisie en Internet. Als ik bel hoor ik dit nummer is niet in gebruik. Om eerlijk te zijn hebben wij nu zo vaak problemen met Fiber dat we er vanaf willen. Contract hebben wij binnen voor een jaar maar willen nu toch weten wat de.mogelijkheid voor opzeggen is met de problemen die zich telkens voordoen.
    [29-3 18:40] ‪+31 6 86821580‬: Hi, ik heb het voor je nagekeken en kan zien dat de lijn klaar is voor oplevering inderdaad maar in ons systeem staat een wensdatum van 01.04. Je kan het beste even onze klantenservice bellen over dit probleem, zij kunnen dit eventueel sneller voor je oplossen. Je kan ons tot 21.00 bereiken op 020-7605040 ;) Groet, Simone
    Geachte heer Van der Toorn,

Hartelijk dank voor uw terugkoppeling. We begrijpen dat het vervelend is dat u tegenstrijdige informatie te horen krijgt, dit is uiteraard erg vervelend en niet de bedoeling.

Wij hebben u oude order afgebroken op 1 april 2018. Dit staat los van u nieuwe order, deze is op 26 maart 2018 geactiveerd.

Wij kunnen niet achterhalen dat er op 12 februari 2018 een verhuizing aan ons is doorgegeven. Tijdens het telefoongesprek zijn we daar achtergekomen, waarna onze collega een spoed heeft achtergezet om dit in orde te maken.
    Hierdoor hebben we uw aanvraag pas op 22 maart 2018 kunnen verwerken in het systeem, welk is geactiveerd op 26 maart 2018.

Onze collega's van de technische dienst zullen contact met u opnemen om deze storing te verhelpen. Zodra de storing is verholpen kunnen we een compensatieberekening maken voor de dagen dat u geen gebruik heeft kunnen maken van de diensten. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Wij hebben in onze algemene voorwaarde ook bepaalde voorwaardes opgenomen, waaronder een nieuwe contractsduur. We kunnen deze voorwaardes niet ongedaan maken. Daarnaast zorgen we ervoor om de storingen zo snel mogelijk op te lossen, door ingewikkelde technische problemen is dit niet altijd mogelijk.

Goedenavond,

Wij hebben sinds 3 april rond 20.30 weer gebruik kunnen maken van televisie en Internet.
    Vanmiddag heeft de storingsdienst van Fiber contact met ons opgenomen of alles goed werkt.

Anthony en Laura van der Toorn

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?