Klacht Fiber Nederland: Zeer slechte service Fiber en slechte communicatie.
Details
Klacht
Een jaar geleden een 2 jarig alles in een.abbonement afgesloten bij Fiber Nederland. Een maand na deze afsluiting al spijt. Continu last van storingen. Klantenservice is erg wisselend de een is behulpzaam de ander erg onbeschoft.12 februari een verhuizing doorgegeven. Blijkt dat zij ook nog 50 euro verhuiskosten rekenen!. Maandag 19 februari contact gehad of alles goed is verlopen bleek dit dus misgegaan te zijn. 25 maart zijn we verhuisd. Klantenservice beloofde binnen 5 dagen aansluiting van ons abbonement. Wij kregen een.mail binnen dat alles gereed was. Echter geen.TV! 2 dagen achter elkaar de klantenservice gebeld. Zij gaven aan dat er waarschijnlijk een storing was en.dat we een mail kregen een mail met stappen die we moesten ondernemen. Echter nog geen.TV!
Opnieuw de klantenservice gebeld. Nu.lichtelijk geïrriteerd blijkt dat de wensdatum op 1 april staat!!! We hebben heel.duidelijk 25 maart doorgegeven. Nu betalen we kosten ( kabel in oude huis) en we hebben geen verbinding in onze nieuwe woning.
Echt een belachelijke service en zeer slechte communicatie! Wij willen weg bij Fiber.
Gewenste oplossing
Wij willen kostenloos ons abbonement per direct opzeggen bij FiberDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.