Klacht Fiber Nederland: ZEER SLECHTE WIFI EN TELEFONIE

NIEUWE MODEM ROUTER 7360

WEGENS ZEER SLECHTE WIFI EN TELEFONIE

NIEUW MODEM-ROUTER

john.v
    na diverse keren bellen in de wacht gezet te zijn en doorverwezen doorgeschakeld met mensen die niets weten over mijn situatie thuis bedoel in wat voor modem ik heb.
    gebeld naar keuze 3 via telefoon die verwees mij door naar sales war ik niet moest zijn doorgeschakeld weer 20 minuten naar iemand die verteld dat er nieuwe modemrouters komen en dar ik dar gebruik van kan maken toch weer doorgeschakeld weer 10 minuten krijg ik iemand aan de lijn die totaak niet snap zegt dat ik moet doen in het modem waar niets staat wat hij zegt (deze persoon is van gasvezel) en ik heb VDSL verbinding) deze meneer belooft een klacht in te dienen met verzoek nieuw modem wegens geen wifi en telefonie. das meer dan 8 dagen geleden. niets gezien en gehoord.
    dit hele geval zou gemonitord worden door iemand van fiber van deze meneer nooit meer iets gehoord of gezien. Eigenlijk kan ik verder typen met elke keer het zelfde uitkomst.

Ik heb altijd geleerd als je iets beloofd maak je schuld en moet je doen wat je beloofd hebt. Maar dat kennen ze niet bij fiber.

Fiber het zou u goed staan wat u beloofd ook waar maakt.

betreft elke keer uw antwoordt dat ik fiber moet bellen! dat heb ik gedaan lees hier boven.
    maar daar komt ook niets uit! Je terug bellen dat kent fiber ook niet ze weten niet eens wat dat is volgens mij.
    Dit zuig ik niet uit mijn duim als de recensies leest en klacht gaat bekijken. kom je er achter dat dit het beleid van fiber is.

Fiber nogmaals aan het internet gedeelte ligt het niet dat is perfect incl het kabel gedeelte maar de wifi kan en telefonie gedeelte van mijn modem-router is zeer slecht of werkt niet.
    moet nu het doen met een geleende extra router die via een lan-poort is aangesloten om toch wifi in huis te hebben. Te zot voor worden dat je het zelf moet oplossen.

john.v
    Geachten fiber u leest de teksten op mijn fiber ook niet dit is 8 dagen geleden dat er gereageerd is!

En hier in het klachtenkompas wordt niet duidelijk geantwoord, u antwoord komt met dat ik fiber moet bellen en wordt de klacht afgesloten. Bellen met fiber lukt gewoon niet. U weet mijn telefoon nummer en mijn email adres. U kunt met mij communiceren via deze wegen.
    de problemen met bellen en wifi zijn de oorzaken.
    john.v
    Zo we zijn weer dagen verder maar fiber leest niet eens mijn geplaatste berichten meer op mijnfiber het laatste bericht van fiber is van 2 januari.
    gewattsappt op de 12de over mijn modem daar moesten ze nog over beslissen!
    en dit dit geheel al van af 2 januari Ze kunnen dus geen beslissing nemen.
    Jammer dat je als invalide afhankelijk bent van telefoon en van internet dit ook al aangegeven bij fiber maar inleveringsvermogen dat hebben ze niet volgens mij.
    hier bij bevestig ik dat om 17.00 vanmiddag brieven richting kassa en rader en de acm gaan.
    Jammer dat we dit als normale mensen kunnen oplossen.

john.v
Ik heb ook via de wattapp al de medeleding gehad over nieuwe user aan maken moet zonder poort nummer! maar dat kan niet als je het poort nummer weg haal zegt de software van de fritzbox u MOET EEN POORT NUMMER INVULLEN. en dat doet deze standaard. Ik verteld geen sprookjes dus als jullie niet eens weten hoe het modem-router werkt is dat jullie probleem. Hier staat alles goed nogmaals nieuwe user aangemaakt nagevolgd de eerdere verhaal op mijn fiber hoe ik dit moet doen. en heb dit netjes uitgevoerd. dus wat ik al opmerkte maanden terug, het modem werkt niet zo als het zou moeten doen. hoe lossen jullie het probleem op voor mensen die er geen kaas van gegeten hebben wat ze moeten doen en instellen van een moden-router?

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?