Opgelost door Fiber Nederland: zomaar aansluiting en niet degene die we wilden

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 182591
Gebruiker
sjer
Datum
2 reacties

Details

De klacht

bij aanmelding ging er van alles mis, na fiber telefonisch gesproken te hebben werden we voorgelogen over dat de supervisor ons terug zou bellen bijv. en konden we niet meer annuleren, ook de fout omzetten naar glasvezel kon niet en de afspraak dat we later aangesloten zouden worden omdat we nog internet en tv hadden van andere provider bleek achteraf ook niet waar.
We willen best klant bij fiber worden maar dan wel met glasvezel, dit i.v.m. hobby die met adsl niet uit te voeren is.

De oplossing

glasvezelinternet en per eind oktober 2016 dat de monteur het gratis komt aansluiten

2 reacties

  1. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Geachte heer Dam,

    Reeds zien wij dat het dossier is opgepakt.

    Wij sluiten dan ook dit dossier.
  2. Auteur
    sjer
    Datum
    Niet verwacht en gebeurde toch, er werd contact met ons opgenomen en gelukkig konden we nu de boel recht trekken.
    Hopelijk zijn we straks tevreden klanten van Fiber, maar zien het toch met vertrouwen tegemoed

Uiteindelijke oplossing

Auteur
sjer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy