Opgelost door Fiber Nederland: Zowel de internetverbinding (na enkele maanden opgelost) als de TV-verbinding (nog niet opgelost) w

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 264164
Gebruiker
dutch1
Datum
10 reacties

Details

De klacht

Niet in staat te leveren wat is toegezegd contractueel

De oplossing

Beeindiging contract

10 reacties

  1. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Beste klant,

    Excuses voor het ongemak.
    Wij zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Fiber Nederland
  2. Auteur
    dutch1
    Datum
    Inmiddels een nieuw modem en een nieuwe seupbox ontvangen.
    TV werkt niet.
    Toegezegd dat voor 17 juni 2017 alles is opgelost (j.l. zaterdatavond 10062017)

    J.Minekus

  3. Auteur
    dutch1
    Datum
    Na een zeer boze discussie op zaterdagavond na het sturen en weer niet werken van de setup-box zou alles worden opgelost.
    Wie schetst mijn verbazing dat ik vanavond naar het nieuws wilde kijken en de TV gewoon werkte.
    Men had in het weekend een setup-bestand gestuurd. Had men vorige weken ook gedaan. Toch denk ik dat men toen het verkeerde bestand heeft gestuurd.
    In ieder geval nu lukt het wel.

    Door het geduvel denk ik toch aan beëindiging van het contract en teruggave van gemaakte kosten (er is een fee op mijn nadrukkelijke verzoek geboden vanwege gemiste dagen TV. Hier moest ik ook weer corrigeren.

    Jammer, maar het geloof in deze provider is weg.

    Na het betalen van alle kosten om klant te kunnen worden en dan deze behandeling heb ik er genoeg van.
    Het verhaal van 2 jaar lid zijn daarvan dacht ik dat dat niet meer mogelijk was .
    In de wet staat voor zover mij bekend in dit soort situaties een klant-zijn tot een periode van max 12 maanden.

    J.Minekus

  4. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Beste heer minekus,

    Excuses voor het ongemak wij vinden het vervelend om te horen dat de storing onnodig langer heeft geduurd.

    Aan de contracts termijn verandert er niks. Wij zijn wel bereid u te compenseren voor de dagen zonder dienst.

    Met vriendelijke groet,
    Fiber Nederland
  5. Auteur
    dutch1
    Datum
    Omdat op het laatste moment er toch iets is gedaan, heb ik zoals ik het nu zie , geen juridische grond om alsnog beeindiging van het contract te wensen.
    Niks, U doelt waarschijnlijk op het Nederlandse woord niets.
    Spreekwoordelijk voor de wijze waarop er met klanten wordt omgesprongen.
    Ik blijf een uitermate ontevreden klant die vele euros heeft betaald om tot enig contact te komen.
    Daar wordt niet over gepraat.
    Kortom het geloof ik dit bedrijf is weg .
    Als onderneming zou ik coulance toepassen en alsnog het contract beeindigen.

    J.Minekus

  6. Auteur
    dutch1
    Datum
    Mijn enthousiasme was van korte duur.
    Na 3 dagen TV was er weer ee n melding van een S004-fout.
    Dus geen TV.
    Heb op de site van Fiber aangegeven dat ik wil stoppen met dit contract.
    Ik ben meer bezig met telefoneren dan met TV-kijken.

    Fiber krijgt de mogelijkheid binnen een week definitief het probleem op te lossen.
    Na een week neem ik contact op met mijn advocaat.
    De maat is inmiddels overvol.
    Het is genoeg.

    J.Minekus

  7. Auteur
    dutch1
    Datum
    Beste,

    Zoals reeds gemeld heeft de TV 3 dagen gewerkt .
    Vervolgens werd de S004 fout weer getoond.
    Ik stel voor het contract te beëindigen.
    Als binnen een termijn van 1 week de TV niet werkt dan zak ik contact opnemen met mijn juridisch adviseur.
    Dez\e mail wordt ook aan hun kantoor verzonden.

    J.Minekus

  8. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Beste heer Minekus,
    Bedankt voor uw bericht. Wij zien dat u samen met onze klantenservice een trouble shoot heeft gedaan. De storingsdienst is hier nu weer druk mee bezig
  9. Auteur
    dutch1
    Datum


    Goede morgen,

    De TV werkt nog steeds.
    Zoals vermeld in mijn vorige berichten geloof ik pas echt dat nu alles OK is na minimaal een maand.
    Excuus voor het feit dat ik zo reageer, maar ik ben nog steeds het geloof in de organisatie een beetje kwijt.

    Hans Minekus
  10. Auteur
    Fiber Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Minekus,
    wij zijn blij te lezen dat alles nog steeds goed werkt. Mocht er toch een probleem opduiken, neemt u dan contact met ons op via myfiber.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
dutch1
Datum
Uiteindelijke oplossing
onbekend, maar na een aanmaning dat ik een advocaat had gevraagd mij te helpen was ineens alles opgelost voor mij een raadsel
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen