Opgelost door FIBR : FIBR bank probeert deposito's ongevraagd vóór einddatum te sluiten

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 575762
Gebruiker
JaneNow
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Sinds januari is FIBR nieuwe naam van Amsterdam Trade Bank. Ik heb er drie deposito's (met een wat hogere rente dan nu gebruikelijk) en ontvang zojuist drie mails van FIBR dat ze mijn verzoek over het tussentijds sluiten van de deposito's hebben ontvangen (verstuurd van no-reply@fibrbank.com). Terwijl ik geen verzoeken heb gedaan! Ik heb dat zojuist aan contact@fibr.com gemaild (en ook aan info@atbank.nl) en van beide krijg ik een automatisch FIBR antwoord (van hetzelfde no-reply adres) dat het heel druk is maar dat het niet nodig is om te bellen. Op de website lijk je ergens te kunnen klikken naar belcontact maar dan kom je weer terecht op het contactformulier.

Gewenste oplossing

Mij laten weten dat de deposito's niet gesloten worden.

Een telefoonnummer op de website zetten.
Geboden oplossing
Ik vind net een reactie van de bank in mijn spamfolder, gestuurd 's avonds laat op de dag dat ik bank mailde en deze klacht plaatste. Hierin staat onder meer: "Helaas is gebleken dat door een verkeerde instelling in onze systemen deze berichten foutief zijn verstuurd. (...) Deze deposito's zullen niet voortijdig worden gesloten. U kunt de foutieve berichten dan ook negeren. Onze welgemeende excuses voor het ongemak."
Status
opgelost
Beoordeling
content

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over FIBR ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen