Opgelost door FIBR : FIBR bank probeert deposito's ongevraagd vóór einddatum te sluiten

content Opgelost
JaneNow

Sinds januari is FIBR nieuwe naam van Amsterdam Trade Bank. Ik heb er drie deposito's (met een wat hogere rente dan nu gebruikelijk) en ontvang zojuist drie mails van FIBR dat ze mijn verzoek over het tussentijds sluiten van de deposito's hebben ontvangen (verstuurd van no-reply@fibrbank.com). Terwijl ik geen verzoeken heb gedaan! Ik heb dat zojuist aan contact@fibr.com gemaild (en ook aan info@atbank.nl) en van beide krijg ik een automatisch FIBR antwoord (van hetzelfde no-reply adres) dat het heel druk is maar dat het niet nodig is om te bellen. Op de website lijk je ergens te kunnen klikken naar belcontact maar dan kom je weer terecht op het contactformulier.

Mij laten weten dat de deposito's niet gesloten worden.

Een telefoonnummer op de website zetten.
Ik vind net een reactie van de bank in mijn spamfolder, gestuurd 's avonds laat op de dag dat ik bank mailde en deze klacht plaatste. Hierin staat onder meer: "Helaas is gebleken dat door een verkeerde instelling in onze systemen deze berichten foutief zijn verstuurd. (...) Deze deposito's zullen niet voortijdig worden gesloten. U kunt de foutieve berichten dan ook negeren. Onze welgemeende excuses voor het ongemak."

Ook een klacht indienen over FIBR ?