Opgelost door FIBR : Geen toegang tot spaarrekening.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 577282
Gebruiker
Lana
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Slechte conversie van ATB naar FIBR account. Ik heb 14 dagen geen toegang tot mijn rekening. Help desk is bemand door mensen zonder kennis en autorisatie om iets op te lossen. Wachttijd aan telefoon duurt meer dan 30 minuten daarna wordt niets opgelost.

Gewenste oplossing

Toegang tot mijn rekening.
Geboden oplossing
Ik heb nu toegang tot mijn spaarrekening. De naam van de rekening klopt nog steeds niet(FIBR gebruikt andere voorletters dan wij hebben en in de papieren staan).
Status
opgelost
Beoordeling
content

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over FIBR ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen