Opgelost door FIBR : Houden geld achter en zijn vermoedelijk failliet

angry Opgelost
K. Bazuin

Ik kan niet meer inloggen, heb met het voorgeschreven formulier mijn rekening opgeheven met verzoek tot opheffing en overmaking van mijn geld. Ze reageren gewoon niet. Na 25 pogingen tot contact nog steeds niet gelukt. Ze zijn telefonisch niets bereikbaar. Inmiddels 18 mails gestuurd. 1x reactie dat ze tel. Contact hebben gezocht, maar dat kan niet, want ik heb geen gemiste oproep! En nu net een mailtje, u kunt op de site inloggen en uw rekening opzeggen. Dat wordt lastig als je EN niet kunt inloggen EN al 18 mails hebt gestuurd met het voorgeschreven opzegformulier. Ik vermoed dat ze failliet zijn en daarom niet bereikbaar zijn en geen contact opnemen.

Onmiddellijk mijn rekening afsluiten en mijn geld (als dat er op staat) naar kijn tegenrekening overboeken.
Eindelijk een mail gehad en een telefoontje. Ik neem het de medewerker niet kwalijk, hij heeft zn best gedaan. Maar de directie van deze “bank” is….als je na 2 weken nog geen contact kunt krijgen en over je eigen geld kunt beschikken moet je geen bank proberen te leiden. Inmiddels heb ik denk rond de 40 mails gestuurd en heb eindelijk mijn geld. Stuur in het vervolg op zijn minst een mail dat het een paar weken kan duren voor je contact krijgt, dan hoef je niet iedere dag telefonisch contact proberen te zoeken. Voor mij nooit meer de Fibr bank.

Ook een klacht indienen over FIBR ?