Klacht FIBR : Ik kan mijn vrij opneembare spaargeld niet opnemen

Klachtnummer
# 593010
Gebruiker
AtB
Datum
0 reacties

Details

Klacht


Ik heb vanochtend geprobeerd om mijn spaargeld op te nemen.

Tot mijn grote verbazing kreeg ik de melding dat dit niet mogelijk was.
Ik heb met FIBR gebeld maar ook de medewerker kon mij niets meer vertellen over wat er aan de hand is en wanneer ik dan wel bij mijn geld kan.

Ik heb gisteren een grote aankoop gedaan en daarvoor ook een contract ondertekend.
Aangezien er vanaf de kant van FIBR geen mededelingen zijn gedaan dat ik niet bij mijn spaargeld kan, wist ik dus van niets.
Nu zit ik vast aan een contract, er moet dit weekend betaald worden.

Gewenste oplossing

Hierbij dus het dringende verzoek om het geld van mijn spaarrekening vandaag nog naar mijn tegenrekening over te maken, anders kom ik in de problemen

0 reacties

Ook een klacht indienen over FIBR ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen