Klacht FIBR : Minachting oudere klant gaat onverminderd door!

B. Jans

- Uw "genereuze" aanbod van 2 maanden rente is natuurlijk een schijntje(fooi) en gaat volledig voorbij aan het aangedane materiële en immateriële leed wat mij is aangedaan. Opmerkelijk is dat U zegt dat bij tussentijdse beëindiging altijd een maand rente wordt uitgekeerd. Daar moet men blijkbaar dan wel na vragen. Mogelijk een eyeopener voor andere misdeelde klanten.
-U spreekt over de mogelijkheid om een nieuwe deposito af te sluiten tegen de bij U juist aangepaste aantrekkelijke rente. Mijn leeftijd is 80 jaar en bij een deposito met een looptijd van 5 jaar bereik ik nog steeds niet de rente van 0,7 % die van toepassing was op mijn deposito,s die U onrechtmatig hebt beëindigd. Overigens deze mogelijkheid heeft iedereen en die optie(lange looptijd) zou ik niemand willen aanraden met een stijgende rente in de toekomst.
Ik moge dan al oud zijn maar absoluut niet seniel. Dit aanbod bewijst eens te meer een complete minachting voor Uw oudere klant. Wie biedt nu een persoon van 80 jaar een zo,n lange looptijd aan?? Daar komt nog bij dat U altijd beweerd hebt dat zaken niet teruggedraaid konden worden. Blijkbaar lukt dit wel tegen een lagere rente en/of langere looptijd.

Volledige compensatie van de gemiste rente of het herstellen van mijn hoog renderende deposito,s

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over FIBR ?