Opgelost door FIBR : Niet kunnen aanmaken van een inlogpagina

angry Opgelost
A. van Driel

Fibr heeft ATB bank overgenomen , hiervoor dient een nieuwe inlogpagina worden aangemaakt, ik ben hier na een mail van Fibr aan begonnen en het is 1 groot drama. De gegevens invoeren gaat nog wel maar daarna gaat het volledig mis, je dient in te loggen met je ATB gegevens, deze worden niet herkend, waarna je identiteitskaart en selfie moet versturen, het eerste probleem is dat de site in het engels is opgesteld we leven in Nederland en ben bij een Nederlandse bank aangesloten, dus dien ik ook in het Nederlands mijn gegevens in te vullen, het downloaden van de id gaat nog wel, daarna dient er een selfie te worden gemaakt hier gaat het mis, mijn telefoon wordt niet herkend (mobiel is 2 jaar oud en van een bekend merk), daarna krijg je een zwart vlak met een ovaal waar je gezicht in moet houden maar je ziet niets kunt nergens op drukken, dus lukt niet. gebeld met fibr, na enkele keren dat het druk is kun je op de 1 drukken om terug gebeld te worden, je raadt het al dit werkt niet, krijgt een Engelse dame die wat roept en daarna wordt vrolijk de verbinding verbroken, toch maar weer gebeld en moet een ogenblik wachten een ogenblik wordt 40 minuten. Hier krijg je een jonge dame aan de lijn die erg aardig is maar verder niks weet. Als oplossing wordt de bankrekening gereset en krijg een mail na max 5 werkdagen, ik geef aan dat ik nu gelde nodig hebt maar daar wordt amper op gereageerd. Vandaag nog eens geprobeerd maar het lukt nog steeds niet. we zijn nu een halve maand verder en we kunnen nog steeds niet bij ons geld. graag contact met nemen met ondertekende wat door dat ik niet bij mij geld kan, kan ik sommige dingen niet betalen waardoor er een boete clausule wordt opgelegd, wie gaat dit betalen.

Zorgen dat ik met mijn oude gegevens kan inloggen totdat fibr de puinhoop heeft opgeruimd
met een oude telefoon is het gelukt om de selfie te scannen, gisteren gebeld door fibr voor de oplossing, ik heb aangegeven dat het is opgelost, hierop gaven ze aan dat ik had ingelogd op 19 januari waarop ik hen aangegeven dat dit niet kan omdat ik niet kon inloggen. Ik heb ze ook aangegeven dat er klantonvriendelijk ben behandeld en dat ik mijn rekening ga opheffen, hierop werd heel laconiek op gereageerd.

A. van Driel
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over FIBR ?