Opgelost door FIBR : Onterechte inhouding bedrag bij opheffing rekening Fibr bank

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 589893
Gebruiker
Tirza
Datum
0 reacties

Details

Klacht

In verband met de onrust inzake alles wat met Rusland te maken heeft, heb ik mijn internetspaarrekening bij ATB (gewijzigd in Fibr) opgezegd. Mijn eindsaldo dat naar mijn tegenrekening dient te worden overgemaakt zakte acuut met tientallen euro's zonder enige verklaring. Mogelijkheid om hierover rechtstreeks contact met Fibr op te nemen is onmogelijk.

Gewenste oplossing

Op een fatsoenlijke manier verklaren waarom er een bedrag wordt ingehouden. Het correcte saldo overmaken naar mijn rekening.
Geboden oplossing
Het totale tegoed werd in 2 delen teruggestort.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over FIBR ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen