Klacht FIBR : Overboeken onmogelijk, gaat een mail naar alle klanten dat er iets speelt met veel impact

Klachtnummer
# 592995
Gebruiker
jogo
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Kan niet bij geld. Overmaken naar tegenrekening lukt niet. Belletje naar fibr.com; men kan niet zeggen maar zal op een later tijdstip een mail naar alle rekeninghouders van fibr sturen om te vertellen dat overboeken niet meer lukt. Daar speelt iets met veel impact. Ondertussen kan ik niet bij mijn geld

Gewenste oplossing

Ik wil direct van alle onze spaarrekeningen het tegoed overgemaakt zien naar onze tegenrekening en de FIBR rekeningen opzeggen

0 reacties

Ook een klacht indienen over FIBR ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen