Klacht Fictory.eu: nabetaling

Klachtnummer
# 127580
Gebruiker
sylvia
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn klacht voor deze malafide organisatie is dat ik heel vaak heb geprobeert het abonnement heb op te zeggen omdat ik telefonisch geen contact kreeg heb ik mijn afschrijvingen geblokkeerd bij mijn bank.
Wordt ik vandaag gebeld met de mededeling of ik nog even achterstallige betaling wil doen. Niet dus wordt er vertelt dat ik met klachten maar moet bellen er wordt dus gewoon niet op genomen. En de tijden dat je kan bellen zijn nou ook niet ju van het tussen 10 uur in ochtend en 2uur in de middag dan werkt ieder normaal mens ook ik.ik heb me eigen suf gebeld.

De oplossing

De oplossing is dat ik gewoon van dit (kut) abonnement af wil zonder verdere nabetaling. ik kan dit gewoon niet betalen. en ik wil ook niet hoeve bellen want je krijgt geen contact met dit bedrijf

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Fictory.eu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Fictory.eu?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen