Klacht Fictory.eu: Faktuur van Fictory over achterstallige termijnen

Klachtnummer
# 130493
Gebruiker
wansina
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Uit het niets kreeg ik deze week een telefoontje van het bedrijf Fictory dat ik 174,85 Euro moet betalen omndsat ik niet opfgezegd zou hebben! Dit zouden achterstallige termijnen zijn. Ik heb gezegd dat ik dit niet kan en wil betalen. De volgende dag kreeg ik een brief van Fictory dat ik bovenstaand bedrag binnen 14 dagen moet betalen en dat ze, bij geen betaling, de vordering uit handen zullen geven. Op de brief staat alleen de naam Fictory en een klantenservicenummer wat niet te bereiken is. Geen adres of email.
Ik heb in april jl. al geprobeerd op te zeggen maar Fictory was steeds niet bereikbaar. Ik heb uiteindelijk de incasso's naar Fictory stopgezet. Fictory had ook eerder kunnen reageren toen ze geen geld van mijn rekeningf konden halen. Maar nee ze wachten dik een half jaar en gaan dan, vanuit het niets, dreigen met incassomaatregelen!

Gewenste oplossing

Ik wil dat het bedrag van 174,85 euro kwijtgescholden wordt!
Ik heb geprobeerd op te zeggen in april jl. maar Fictory was steeds niet bereikbaar.
Fictory had ook eerder kunnen reageren en niet na 7 maanden!
Ik ga het bedrag dus niet betalen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Fictory.eu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Fictory.eu?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen