Klacht Fictory.eu: Fictory niet telefonische en per mail te bereiken

Klachtnummer
# 113097
Gebruiker
Carin
Datum
0 reacties

Details

De klacht

in maart ben ik gebeld door fictory en ook ik ben er ingetrapt
ik kwam net uit het ziekenhuis en ze praten zo op je in, dat ik ben overgehaald
Ik zou mijn abonnement binnen een week kunnen annuleren en verder zou het maandelijks opzegbaar zijn.
maar aangezien fictory beperkt aanwezig zijn van maandag tot en met donderdag
van 10 tot 14 uur moet je daar goed rekening mee houden.
ik heb vaak geprobeerd te bellen, je krijgt een bandje alle medewerkers zijn in gesprek
soms na een kwartier of half uur wachten werd de verbinding verbroken.
Dit is meerdere malen gebeurd
toen dacht ik probeer ik het 10 voor 2, kreeg weer een bandje na 10 minuten werd de verbinding weer verbroken ik meteen terug bellen en toen kreeg ik weer een bandje
met wij zijn gesloten
Hoezo abonnement is maandelijks opzegbaar als je ze niet kunt bereiken

De oplossing

Van heel het contract af, geld terug en ik wens nooit meer door door fictory benaderd te worden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Fictory.eu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Fictory.eu?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen