Klacht Fictory.eu: ik heb nooit besteld of contact met deze FICTORY.EU gehad,maar ze sturen mij een factuur .

bofroe

ik krijg opeens een brief van fictory.eu dat ik een openstaande rekening bij hen hebt open staan.
wat helemaal niet klopt..............
ik weet niet eens wat voor bedrijf het is,ik weet niet eens dat het bedrijf bestond of wat ze doen.
maar ik krijg een brief dat ik 99,80 euro moet betalen binnen twee weken.
ik weet niet hoe ze aan mijn adres komen.
ik ga met de brief a.s. vrijdag naar de rechtshulp want ik hou niet van stress situaties.
naar mijn mening zijn ze gewoon oplichters en proberen ze overal van onschuldige mensen centen uit hun zakken te kloppen.
voordat iknaar de rechtshulp een klacht ga indienen heb ik een algemene vraag.....wat is fictory.eu voor een bedrijf...weet iemand dat want ze zijn telefonisch niet te bereiken,maar ze sturen wel NEP facturen naar mensen dat ze moeten betalen.MAAR BEREIKBAAR ZIJN ZE NIET.

Wij vinden dat Fictory.eu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Fictory.eu?