Klacht Fictory.eu: oplichting fictory

Mark Ver9

Eerst opgelicht in vorm van een loterij waar ik geen schriftelijk akkoord voor heb gegeven. Nadat ik contact heb proberen te krijgen zonder succes heb ik de betalingen stop gezet. Dit leek genoeg tot ze na ongeveer 6 maanden met incasso gingen dreigen over de tel hierbij heb ik gevraagd of ze alsnog de juiste papieren door wilde sturen waar ik natuurlijk geen gehoor bij kreeg. Toen begonnen ze schriftelijk via (Alvanda Incasso) het openstaande bedrag proberen te innen. Helaas heeft deze oplichtersbende mijn rekeningnummer.
LET OP!!!! nu schrijven ze gewoon onder een andere incasso gewoon weer 24,95 elke maand van je rekeningnummer af.

Achterhalen wie dit zijn of is en een paar jaar achter de tralies zetten.
Geinde bedragen terug krijgen van de bank want die zijn uiteindelijk verantwoordelijk voor het ongeoorloofd afschrijven van die 24,95 elke maand

Wij vinden dat Fictory.eu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Fictory.eu?