Klacht Fiddiam - DuoConfort: Na product retour te hebben gestuurd na ruim 2 maanden nog geen geld retour ontvangen.

sad Niet opgelost
VanSteenbergen1

Ik had een anti-snurk beugel besteld bij duo-confort. Dit bleek geen beugel maar een plaatje te zijn. Zodoende heb ik deze nadat ik met het bedrijf gemaild had teruggestuurd. Ik heb een bevestiging ontvangen dat ze het retour ontvangen hebben, maar na 2x via een contactformulier en gemaild te hebben heb ik het bedrag nog steeds niet retour ontvangen. De verpakking zat nog dicht en ik had het niet gebruikt. Zie onderstaande emails.
Van: [prive gegevens verwijderd door moderator]
Verzonden: donderdag 19 oktober 2017 11:04
Aan: [prive gegevens verwijderd door moderator]
Onderwerp: Refund Duo Confort

Dear customer.

We would like to inform you that we have received your parcel.
You will receive your refund in the next few days.

Best regards,

Duo Confort

Van: DuoConfort Contact NL [mailto:contact-nl@duo-confort.com]
Verzonden: woensdag 4 oktober 2017 16:14
Aan:
Onderwerp: Re: [Ticket#2017100410000371] Retourneren anti snurkbeugel.

Dear customer,

We acknowledge receipt of your message.

We understand that before you believe our premise you first have to try it yourself. We offer you our anti snoring mouthpiece for only 22.50€ (including shipping) being the cheapest high quality anti snoring mouthpiece. Duo Confort offers you the opportunity to try our anti snoring mouthpiece completely risk free for 7 days. Might the anti snoring mouthpiece not meet your expectations we will refund you completely, sending it at this address :

Fiddiam - DuoConfort
BP 2556
L1025 Luxembourg

For any other question, do not hesitate to contact us again.

Best regards,
Elísabeth
Duo-Confort Team

04/10/2017 - 09:25 - Nicole escribió:
Goedemorgen,

Ik wil mijn anti snurkbeugel graag retourneren. Ik heb deze afgelopen zaterdag per post ontvangen.
Ik heb de verpakking van de snurkbeugel niet geopend omdat deze mij tegenvalt. Ik had een beugel verwacht en niet een siliconen plaatje. Ik had verwacht dat deze te verstellen was.
Kunt U me laten weten hoe ik de anti snurkbeugel kan retourneren en naar welk adres en kunt u er voor zorgen dat ik mijn betaling retour ontvang.

Alvast hartelijk dank.
Met vriendelijke groeten,

Ik wil graag alsnog mijn geld retour.
Fiddiam - DuoConfort heeft zich helaas niet geregistreerd op Klachtenkompas. Hopelijk heeft Fiddiam - DuoConfort langs een andere weg op je klacht gereageerd. Ik heb helemaal niets gehoord van DuoConfort. Ik hoopte dat na mijn mailtjes, bericht via hun contactblad het zou helpen om via klachtenkompas mijn klacht in te dienen. Maar nee, ze trekken zich nergens iets van aan.

Wij vinden dat Fiddiam - DuoConfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Fiddiam - DuoConfort?