Klacht Fidget handspinners: Kapotte fidget spinner

Rubyhelmond

Ik had bij deze webshop een fidget spinner voor 9.95 besteld. Aardig aan de prijs dus verwachtte ook een goed product. Toen hij binnenkwam was de verpakking gedeukt, de spinner op meerdere plaatsen beschadigd en draaide deze totaal niet soepel. Hij liep aan en stopte daardoor al gauw met draaien.
Bedrijf gemaild, foto's meegestuurd en gezegd dat de spinner, zoals zij claimen op hun website, echt niet getest is. Hij loopt stroef en ziet er goedkoop uit. Helaas, kleine oneffenheden hoorden erbij en over het feit dat hij vast liep zeiden ze niks. Ik kon hem retourneren, maar mocht dan wel 5.95 verzendkosten uit eigen zak betalen terwijl zij hem voor 3.95 mijn kant op stuurde. Dit zou betekenen dat ik van mijn 13.90, wel 4 euro terug zou krijgen. Hierna werd niet meer gereageerd, heb de spinner open gemaakt omdat hij nu helemaal niet meer draaide. Blijkt de gehele spinner aan de binnenkant kant veroest te zijn...
Na verder onderzoek zag ik exact dezelfde spinner voor 4 euro op Aliexpress. Bij fidget-handspinners.nl verkopen deze dus gewoon door voor 2 x zoveel.
Waardeloze service en 13.90 weggegooid.

Compensatie ter waarde van een nieuwe spinner of 13.90 teruggestort.

Wij vinden dat Fidget handspinners hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Fidget handspinners?