Opgelost door Fiets Service Nederland: Deugdelijke afhandeling van onze klachten of aankoopbedrag terug aub

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 330622
Gebruiker
Birgit Jansen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Deze zomer een Maxwell Cambrai e-bike gekocht van Fiets Service Nederland (FSN). Helaas al snel gedoe met de versnellingen. Daarna ging de snelheidsmeter (ook scherm batterijvermogen, versnelling etc) kapot. Volgens FSN-voorwaarden naar een aangesloten fietsenmaker gegaan (10km verderop) voor de service, maar die kan 'em niet repareren vanwege een mechanisch defect. De sensor is (nu al) kapot. Onhandig. De zogenaamde FSN service-kortingsbon werd niet door de fietsenmaker geaccepteerd. Fiets Service Nederland gebeld en gemaild, maar die geeft niet thuis. Ik vind dat slechte service..

De oplossing

Het probleem oplossen of aankoopbedrag terug aub

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Birgit Jansen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Mijn klacht is uiteindelijk rechtstreeks opgelost, zonder tussenkomst van klachtenkompas. Wel bedankt voor de moeite. groet, Birgit
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Fiets Service Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen