Opgelost door Fiets Service Nederland: Deugdelijke afhandeling van onze klachten of aankoopbedrag terug aub
Details
De klacht
Deze zomer een Maxwell Cambrai e-bike gekocht van Fiets Service Nederland (FSN). Helaas al snel gedoe met de versnellingen. Daarna ging de snelheidsmeter (ook scherm batterijvermogen, versnelling etc) kapot. Volgens FSN-voorwaarden naar een aangesloten fietsenmaker gegaan (10km verderop) voor de service, maar die kan 'em niet repareren vanwege een mechanisch defect. De sensor is (nu al) kapot. Onhandig. De zogenaamde FSN service-kortingsbon werd niet door de fietsenmaker geaccepteerd. Fiets Service Nederland gebeld en gemaild, maar die geeft niet thuis. Ik vind dat slechte service..De oplossing
Het probleem oplossen of aankoopbedrag terug aubUiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.