Opgelost door Fiets-stoeltje.nl: Geld niet retour

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 74707
Gebruiker
wuppes
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 27/8 heb ik een fietstas besteld en betaald, maar helaas kreeg ik de volgende dag een e-mail waarin werd aangegeven dat de tas beschadigd was en ook niet meer leverbaar was met het voorstel om een andere tas uit te zoeken of anders de order te annuleren. Ik heb gekozen voor annulering en dit gemaild met het verzoek het aankoopbedrag van € 46,90 te retourneren. Helaas werd hier niet meer op gereageerd. Op 30/8 heb ik opnieuw gemaild met het verzoek om mijn geld terug te storten. Hierop kreeg ik op 1/9 reactie waarbij werd aangegeven dat de bestelling zou worden geannuleerd en het geld zou die dag op mijn rekening gestort worden. Omdat er toch niks werd bijgeschreven heb ik op 3/9 wederom gemaild, maar geen reactie meer vernomen. Mijn geld heb ik ook nog steeds niet ontvangen.

De oplossing

Ik wil het aankoopbedrag per direct op mijn rekening gestort krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Fiets-stoeltje.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    wuppes
    Datum
    Toevallig stond het geld vandaag wel op mijn rekening, overig zonder verdere reactie op mijn email, dus was de tussenkomst van klachtenkompas niet meer nodig.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
wuppes
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Fiets-stoeltje.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen