Opgelost door Fiets-stoeltje.nl: Geld niet retour

wuppes

Op 27/8 heb ik een fietstas besteld en betaald, maar helaas kreeg ik de volgende dag een e-mail waarin werd aangegeven dat de tas beschadigd was en ook niet meer leverbaar was met het voorstel om een andere tas uit te zoeken of anders de order te annuleren. Ik heb gekozen voor annulering en dit gemaild met het verzoek het aankoopbedrag van € 46,90 te retourneren. Helaas werd hier niet meer op gereageerd. Op 30/8 heb ik opnieuw gemaild met het verzoek om mijn geld terug te storten. Hierop kreeg ik op 1/9 reactie waarbij werd aangegeven dat de bestelling zou worden geannuleerd en het geld zou die dag op mijn rekening gestort worden. Omdat er toch niks werd bijgeschreven heb ik op 3/9 wederom gemaild, maar geen reactie meer vernomen. Mijn geld heb ik ook nog steeds niet ontvangen.

Ik wil het aankoopbedrag per direct op mijn rekening gestort krijgen.

Wij vinden dat Fiets-stoeltje.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

wuppes
    Toevallig stond het geld vandaag wel op mijn rekening, overig zonder verdere reactie op mijn email, dus was de tussenkomst van klachtenkompas niet meer nodig.

wuppes

Ook een klacht indienen over Fiets-stoeltje.nl?