Klacht Fiets-stoeltje.nl: Verkeerde product ontvangen, bedrijf ontkent dit en niet bereidt tot oplossing

Klachtnummer
# 464587
Gebruiker
Door#2020
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb het verkeerde product ontvangen. Gemeld bij klantenservice die dit ontkennen. Telefonisch niet bereikbaar. Bedrijf is niet bereid om tot een oplossing te komen. Slechte service en klantonvriendelijk.

De oplossing

Dat ik het product kosteloos kan terug sturen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Fiets-stoeltje.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Fiets-stoeltje.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen