Klacht Fietsenplaats.nl: Fiets gekocht via fietsenplaats.nl, maar retourneren niet mogelijk ondanks de 100 dagen bedenktijd!

Broekhuysen

We hebben 16 december 2018 een fiets gekocht bij Fietsenplaats.nl. De fiets is 19 december gemonteerd. Na een korte testrit kwam het volgende naar voren; Stuur kon niet hoger, zadel kon niet lager. In de versnelling trapte die door.Op de site staat 100 dagen bedenktijd. Na telefonisch contact met de klantenservice kwam naar voren dat wij de officele doos niet meer hadden, en is er afgesproken dat wij een nieuwe doos voor verzending zouden regelen. Afspraak gemaakt om een foto door te mailen naar fietsenplaats.nl zodat hun konden kijken of de doos geschikt was voor verzending en bij een geschikte doos zouden hun DHL inschakelen om de fiets op te halen. Wij hebben een doos geregeld bij de dichtsbijzijndes fietsenwinkel in de stad en hier een foto van gemaild naar fietsenplaats.nl.
Fietsenplaats.nl wees ons toen pas op de 14 dagen retourrecht.... en dat wij hier al buiten vielen. Toen wij aanspraak maakte op de 100 dagen bedenktijd die op de website staat kregen wij als enige terugkoppeling dat we niet meer in de 14 dagen retourrecht vielen.
Met deze uitspraak zijn wij het niet eens, omdat er vermeld staat dat je 100 dagen bedenktijd heb. Je moet tenslotte een fiets in elkaar zetten om te beoordelen of de fiets bij je past en goed rijd, en bovendien heeft de klantenservice aangegeven als wij een geschikte doos konden vinden dat wij de fiets mochten retouneren en er is niks vermeld over de 14 dagen retourneertijd.

wij willen graag de fiets retourneren en het geld terug ontvangen.

Ook een klacht indienen over Fietsenplaats.nl?