Klacht Fietsenplaats.nl: Op deze site geen fiets kopen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 428343
Gebruiker
S.Leuring
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn fiets zou geleverd worden op een dinsdag, hierover contact opgenomen om de bezorgdag tewijzigen naar de donderdag. Dit was geen enkel probleem. Uiteindelijk is de fiets wel gewoon op de dinsdag geleverd. Geen briefje in de bus of track en trace nr gekregen. Blijkt dat de fiets al 2 dagen in de gang stond van mijn buurvrouw van 86.

Bij het openen van de doos. Blijkt dat er geen gebruiksaanwijzing aanwezig is. En het stuur, zadel, trappers, trappers, voorband en het slot zelf moet monteren. Er ontbreken ook schroefjes.

De volgende ochtend contact opgenomen met de klantenservice hierover. Je staat gewoon 40 mint. in de wacht. En wordt je onbeschoft
te woord gestaan. Nul excuses. Je wordt afgescheept met ; onze leidinggevende gaat u terug bellen. Tot op heden nog niet gebeurd, dat is nu 2 weken geleden.

De oplossing

-Een schroefje opsturen wat ontbrak
-Aan de afgesproken lever dag houden
-Gebruiksaanwijzing bij de fiets doen, want die moet je zelf in elkaar zetten.
-Duidelijke afspraken maken met DHL
-Collega s trainen op klantvriendelijkheid
-De leidinggevende zou mij terug bellen, dat is inmiddels al 2 weken geleden.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
S.Leuring
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is mij helemaal niks aangeboden. Er is niet eens contact met mij opgenomen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Fietsenplaats.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen