Opgelost door Fietsenplaats.nl: Wel betaald, niet geleverd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 379183
Gebruiker
R Candelaria
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Afgelopen dinsdag een fiets besteld voor onze dochter, voor 5 uur besteld dus zou de volgende dag geleverd worden. Het is inmiddels zaterdag en we hebben nog niets ontvangen. Ook verschillende keren gebeld maar er wordt niet opgenomen (een keer half uur aan de telefoon gehangen) of er wordt een bandje afgedraaid dat er een telefoonstoring is

De oplossing

Geld terug

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R Candelaria
Datum
Uiteindelijke oplossing
De fiets opgehaald op de vestiging en een duurder model ontvangen voor de moeite, uiteindelijk toch tevreden!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Fietsenplaats.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen