Klacht Fietsenrijk: nieuwe fiets lijkt niet nieuw maar lijkt uit elkaar gehaald demomodel met beschadigingen

Klachtnummer
# 139877
Gebruiker
mars
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb online een fiets besteld, deze wordt iets later dan verwacht geleverd echter niet zoals gemeld rijklaar maar in een doos (van een ander model). Na openen van de doos blijken onderdelen in ah plasticzakken te zitten en blijkt de fiets op meerdere plekken diepe lakbeschadigingen te hebben.
Ik heb dezefde dag en mail met foto's gestuurd en aangegeven dat ik de fiets niet als nieuw kan accepteren en m terug wil geven maar aanagezien zij niet leveren wat ze beloofd hadden ervanuit ga dat retour kosten voor hun rekening zijn. Nl als ze een onbeschadigde de nieuwe fiets hadden geleverd had ik m graag gehouden en niet retour hoeven sturen . Het heeft 3 weken geduurd voordat we iemand hierover te pakken kregen.we wachten op retour instructie, maar de mail die echter volgde was dat wij de retourkosten moeten betalen. Inmiddels hebben we er 3x over gebeld maar men komt niet door. Doos staat mega in de weg en ik wil er graag, kosteloos, vanaf. Hopelijk help dit bericht.


Gewenste oplossing

Doos retour zonder dat wij de kosten betalen en geld van fiets terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Fietsenrijk hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Fietsenrijk?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen