Klacht Fietsenvoordeelwinkel.nl: Slechte communicatie, onjuiste levertijd op website en uiteindelijk een andere kleur fiets geleverd.

Gebruiker1667158311

Op 14 juli heb ik een bakfiets besteld, volgens de website was er 1 product op voorraad met een levertijd van 4-8 werkdagen. Een week ná de uiterste leverdatum (en verschillende pogingen om contact te krijgen) kreeg ik een email dat het veel langer ging duren. Annuleren mocht niet, want de fiets was al besteld bij de fabrikant. Vanaf 14 september zouden de fietsen geleverd gaan worden.
Begin oktober had ik nog niets gehoord, dus maar weer zelf contact gezocht. Een paar dagen later kreeg ik te horen dat de fiets 4 november geleverd zou worden.
Op 26 oktober kreeg ik een mail dat de fiets was verzonden en binnen 1 tot 3 werkdagen geleverd zou worden; "meestal neemt de leverancier van tevoren nog contact op". De volgende dag stond de leverancier op de stoep zonder enige melding. Ikzelf was niet thuis, gelukkig kon iemand anders de deur open doen.
De volgende dag hebben we de fiets uitgepakt, bleek het een andere kleur te zijn dan ik heb besteld, en er zit een grote kras op het frame.

Service aanpassen ten behoeve van toekomstige klanten.

Wij vinden dat Fietsenvoordeelwinkel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Fietsenvoordeelwinkel.nl?