Klacht Fietsenwinkel.nl: aankoop gedaan door verkeerde informatie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 610347
Gebruiker
Tnecniv90
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Tijdens veelvuldig contact voor de aankoop werd mij meerdere malen bevestigd dat de e-bike binnen de vermelde 1-3 weken bij mij thuis geleverd worden. Door deze levertermijn ook gekozen om de fiets bij fietsenwinkel.nl te kopen (ondanks dat deze iets duurder was dan concurrerende winkels). dus de fiets op 29 juni aangekocht.

Na aankoop kreeg ik al snel de melding dat de fiets iets later geleverd zou worden (Week 30).

Na contact in week 30 kreeg ik te horen dat het week 37 gaat worden. Indien bekend was dat de levertijd niet klopte had ik voor de andere site gekozen waar de levertijd uiteindelijk waarschijnlijk even lang zou zijn maar mij wel een flinke smak geld zou besparen.

Gewenste oplossing

Ik zou graag een compensatie tegemoet zien
Geboden oplossing
Geen reactie van fietswinkel.nl
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Tnecniv90
    Datum
    Nog altijd geen reactie op mijn klacht

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Fietsenwinkel.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen