Klacht Fietsenwinkel.nl: Al sinds aanschaf probleem met axiradius e-bike, maar Fietsenwinkel lost het niet op

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 476282
Gebruiker
wendyhk
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Twee jaar geleden kocht ik een e-bike. Een medewerker vertelde mij dat de axiradius onder zuinige omstandigheden 100km was. Hij ging echter maar 35 km (en bij extreem zuinige omstandigheden 50km) mee. Ik ben hierover sindsdien met Fietsenwinkel in contact. Ik heb de fiets al twee keer weggebracht. Op de website staat dat de axiradius 50-80km is.
De klacht is nog altijd niet opgelost. Ik moet dus elke 2-3 uur mijn fiets opladen, wat ontzettend onhandig is tijdens een dagje fietsen.

De oplossing

Nieuwe accu die doet wat beloofd is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Fietsenwinkel.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    wendyhk
    Datum
    Nog steeds geen reactie.
  2. Auteur
    wendyhk
    Datum
    Ik heb nog geen reactie op mijn mail ontvangen (de gestelde termijn is 14 dagen).

Uiteindelijke oplossing

Auteur
wendyhk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Fietsenwinkel.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen