Klacht Fietsenwinkel.nl: Defect en onveilig maar geen klanten of service

Y.k.

In november 2017 een fiets gekocht bij fietsenwinkel.nl maar deze was beschadigd, de reactie van fietsenwinkel was koop maar een lakstift bij de bouwmarkt en dat lost alles op. Niet akkoord mee gegaan, na veel gedoe een nieuwe fiets gekregen. Hiervan stond het schuur scheef, ernstige beschadigingen en bagagedrager was scheef. Wederom reactie koop maar een lakstift en los het zelf op. Of je krijgt een paar euro. Niet akkoord. Met veel gedoe een nieuwe fiets gekregen maar andere soort want mijn keuze was er niet meer. Hiervan zat het stuur niet goed en lichte beschadiging maar ik was een beetje klaar met al het gedoe. Helaas ging fietsen niet fantastisch ermee, door het stuur en omdat de ketting niet goed liep. Dus servicebeurt gepland bij een aangesloten partij. Een afspraak gemaakt via fietsenwinkel.nl en op het moment van afspraak wist niemand iets van mijn afspraak. Vervolgens kon de fiets wel nagekeken worden en blijkt dat een onderdeel van de fiets bij het stuur mist waardoor de fiets niet veilig is en uit elkaar kan gaan. De monteur had nooit eerder zoiets meegemaakt. Hij moest een nieuwe voorkant bestellen maar levertijd was onbekend. En de fiets is dus niet veilig. Echter heb ik dagelijks mijn fiets nodig. Dus de hele situatie is dat ik weer terug moet naar de fietsenwinkel, mijn fiets kwijt ben en geen vervoer heb en ik moet wachten op een onderdeel en daarnaast mijn fiets dus niet veilig is. Hoe kun je iemand met een onveilige fiets die onderdeel mist de straat op laten gaan?
Vervolgens sturen ze een nieuw onderdeel op. Wilt de monteur deze gaan installeren, hebben ze het verkeerde opgestuurd. Hoe presteer je het niet eens correcte dingen te doen?!? Vervolgens is er hoe dan ook blijvende schade doordat er een onderdeel miste. Hier neemt fietsenwinkel geen verantwoordelijkheid voor. Die vindt dit een correcte handelswijze en mijn probleem.

Dat ik eens serieus genomen word, welgemeende excuses compensatie en een schadevrije fiets en alles wat je maar kunt bedenken voor al het ongemak

Fietsenwinkel.nl
    Beste Yara,

Bedankt voor uw bericht. Ik kan me voorstellen dat deze gang van zaken zeer vervelend is verlopen. Ik zie dat u de fiets inmiddels heeft opgehaald. Deze zou inmiddels weer volledig naar behoren moeten functioneren.

Mijn excuses voor het veroorzaakte ongemak. Zoals aangegeven willen we u ter compensatie graag EUR 50,- aanbieden. Dit is het maximale wat we u - bij wijze van hoge uitzondering - kunnen aanbieden.

Graag horen we of u hier akkoord mee gaat zodat we dit bedrag kunnen overmaken.

Maarten - Fietsenwinkel.nl

Ook een klacht indienen over Fietsenwinkel.nl?