Klacht Fietsenwinkel.nl: Duimknop ringslot afgebroken na 3 dagen fiets gebruik

Klachtnummer
# 187672
Gebruiker
Peter Horlings
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Het duimknopje van het ringslot van mijn nieuwe fiets is afgebroken. Ik zou daar graag z.s.m. een oplossing voor willen hebben. Op dit moment kan ik mijn fiets niet op slot zetten.
Effectief is de fiets 3 dagen gebruikt. Ik gebruik hem alleen voor woonwerk verkeer en ben afgelopen maandag voor het eerst op deze fiets naar het werk gegaan. De fiets is in al die tijd +- 5 keer op slot gezet en van slot gehaald. Dit is overduidelijk een contructie fout. De duimknop was met een simpele punt las aan de ring gezet de las naad is gebroken. Hij heeft dus niet goed aan de ring gezeten en is dus een constructie fout vallend onder garantie.
Ik bij de fiets een bij het slot passende ketting gekocht die nu ook onbruikbaar is. Van nood heb ik een extra slot moeten kopen om de fiets op slot en aan iets vast te kunnen maken.

De oplossing

Een fiets met een werkend ringslot

0 reacties

Ook een klacht indienen over Fietsenwinkel.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen