Opgelost door Fietsenwinkel.nl: Fietsenwinkel .nl levert niet op tijd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 375603
Gebruiker
BoterElf#177
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Levertijd fiets

De oplossing

Ik wil mijn fiets welke ik op 11/6 besteld had en binnen 1 week geleverd zou worden zsm ontvang. De levertijd is nu voor vijfde maal week uitgesteld. Op de site staat nog steeds dat zelfde fiets gewoon op voorraad is. Kwalijke zaak om toch maar fietsen blijven te verkopen.

2 reacties

  1. Auteur
    Fietsenwinkel.nl
    Datum
    Beste R,

    Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat de levering van je fiets langer op zich laat wachten dan verwacht, ik kan me voorstellen dat dit teleurstellend is. De levertijd die op de website staat is de verwachte levertijd die wij doorkrijgen van de fabrikant/leverancier. Het gebeurt weleens dat ze deze datum niet na kunnen komen en dat de levering dan uitgesteld wordt. Wij nemen in dat geval contact op met de klant om te vragen of ze willen wachten op de bestelling, ze een vergelijkbaar (eerder/meteen leverbaar) model willen bestellen of dat ze de bestelling willen annuleren. Op onze website staat dat de fiets in de kleur en maat die jij besteld hebt is besteld bij de leverancier, dit betekent niet dat de fiets bij ons op voorraad is. Wij zien dat je fiets inmiddels binnen is en dat hij dinsdag geleverd wordt.:-). Mocht deze dag je niet uitkomen neem dan gerust contact met ons op, dan wijzigen wij de datum. Wij leveren in jouw regio op alle dagen behalve zondag en maandag. Wij wensen je alvast veel fietsplezier.

    Met vriendelijke groet,
    Naomi - Fietsenwinkel.nl

    Met vriendelijke groet,
    Naomi - Fietsenwinkel.nl
  2. Auteur
    BoterElf#177
    Datum
    Toeval of niet. Maar vlak na indienen van klacht hier werden er de juiste stappen genomen door firma.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
BoterElf#177
Datum
Uiteindelijke oplossing
Snel geleverd
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Fietsenwinkel.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen