Klacht Fietsenwinkel.nl: Fietsenwinkel.nl SERVICE WAT IS DAT?

Wat is service

Ik heb een elektrischefiets gekocht bij fietsenwinkel.nl een Gazelle Orange C7 HMB 2018 Heren. binnen 2 maanden kwam Ik er achter dat als ik een volle accu in de fiets plaatste. Je op het display kon zien hoeveel km.De fiets werd opgehaald. Na een week nog steeds niets gehoord zelf maar contact opgenomen. We hebben nu uw fiets binnen en zullen er naar kijken (hoe kan het een week duren voor zij hem hebben) kreeg de volgende dag mail accu is getest 100% in orde. ik weer bellen met de vraag wat ken het dan zijn, gebruikt de fiets te veel stroom reactie we gaan een test rit maken. word ik 2 dagen later gebeld we kunnen uw fiets terug sturen. Ik vraag is het probleem opgelost en wat was de oorzaak. Dat weet ik niet mij is gezegd u te bellen en een afspraak te maken om hem terug te sturen. Ok ik maak de afspraak met de hoop dat het is opgelost.
Afspraak maken in de hoop dat het is opgelost.
De Dag is er zaterdag (na 2 weken) de bezorgen brengt de fiets en haalt hem uit de vrachtwagen, Ik zie gelijk dat er een enorme kras op zit en zeg dit. hij adviseert mij te bellen met fietsenwinkel.nl. Zij zeggen weiger de levering en dan krijgt u woensdag een nieuwe fiets.
Het is Woensdag maar geen fiets maar weer bellen krijg ik tot mijn stomme verbazing te horen u krijgt helemaal geen nieuwe fiets en ik moet maar weer wachten. (hoelang vraag ik geen idee).
Vrijdag na weer veel gebeld te hebben wordt ik eindelijk terug gebeld door ene Manuel. Fiets hebben hier en ik zie de schade wat we kunnen doen is u de fiets opsturen met schade en ik krijgt een vergoeding voor de schade. dit zal zijn € 35,-. of ik bestel het beschadigd onderdeel en wij vervangen hem.
Ik zeg dat is een bod van € 35,- op een fiets waar ik €1849,90 voor heb betaald is belachelijk. Tevens vraag ik is het probleem met het aantal kilometers met de accu nu wel opgelost?
Wist hij niet maar ze zouden dit ook nog en keer na kijken en het onderdeel wat beschadigt is vervangen.
We zijn weer een week verder al die tijd niet van hun gehoord.
onderdeel is vervangen maar probleem van de van accu en het aantal kilometers was nog niet opgelost en de fiets is door hen opgestuurd naar Gazelle. U krijgt van ons een elektrische leenfiets deze wordt Maandag bij u bezorgd. Het is nu Maandag ik bel hen op met de vraag rond welke tijd kan ik de leenfiets verwachten. Antwoord we hebben nu geen leenfietsen u moet maar wachten.

Ik wil niets meer met Fietsenwinkel.nl te maken hebben en de koop ontbinden omdat zij mij een ondeugelijk product hebben geleverd en wil het hele aankoop bedrag terug. Tevens ben ik van mening dat ik ook wel recht heb enige vergoeding van alle stres en frustraties (bel kosten vrije dagen nemen voor leveren).
Ze laten niets weten zoals al heel de tijd. Heb ook aangetekende brief gestuurd maar reactie NEE. Ze weten echt niet wat service is daar. 26-4-18 We zijn nu weer een week verder en nog steeds niets van hun gehoord.

Fietsenwinkel.nl
    Beste Willy,

Bedankt voor uw bericht. We doen ons uiterste best om de fiets weer volledig te herstellen. Helaas hebben wij op dit moment geen leenfietsen beschikbaar. Uiteraard houden wij dit proces goed in de gaten. Zodra er wel een beschikbaar komt laten we je dit direct weten.

Alhoewel we ons kunnen voorstellen dat het wachten veel frustratie kan oplevert, vragen we u om nog even geduld te hebben. Alvast bedankt. We zullen de fiets zo snel mogelijk weer bij u retourneren.

Maarten - Fietsenwinkel.nl

Ook een klacht indienen over Fietsenwinkel.nl?