Klacht Fietsenwinkel.nl: Geen service bij levering

Klachtnummer
# 377160
Gebruiker
Cobyteleurgesteld
Datum
1 reactie

Details

De klacht

2 fietsen besteld . Bezorgafspraak geannuleerd wegens (schade) aan de fiets ah dat is bale zeg ! Er werd een nieuwe besteld door fietsenwinkel weer een nieuwe bezorgafspraak gemaakt dagen later. Vakantiedagen al bijna teneinde . Wilde leuk fietsen in de vakantie .Fietsen worden geleverd met verkeerde bestelde accu medewerker 1 zegt niks aan de hand word besteld hoor! . Toch twijfel nog een keer gebeld . Van ok het word besteld maar betalen wij nu het verschil en bij levering / ophalen de goede accu de rest ? Nee en Ja maar U mag niet fietsen ermee hoor! doorgeschakeld Medewerker 3 aan de lijn wij betalen alleen wat er hier nu thuis word geleverd moeilijk moeilijk ik betaal niet een duurdere accu en krijg de simpelste geleverd gevraagd om dan de manager te spreken ok door geschakeld minuten in de wacht geen manager of wie dan ook gesproken die eventueel fiat kan gevem en er word opgehangen door fietsenwinkel . De fietsen zijn weer met de bezorger die ook een uur heeft moeten staan wachten. terug gestuurd . Geen vertrouwen in de winkel en de service ! Stel je voor als er iets kapot is als je het hebt gekocht als de service bij aankoop al van geen kant klopt en oplossing was zo simpel. En je koopt geen pakje boter van een paar duizend euro.....

De oplossing

Ik ben benieuwd of ze nog contact überhaupt opnemen! En een opzeg bevestiging

1 reactie

  1. Auteur
    Fietsenwinkel.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hallo mevrouw/heer Talsma,

    Ten eerste excuses voor de late reactie. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat het tot twee maal toe fout is gegaan bij de levering van de fietsen. Dat is niet de service die je van ons mag verwachten en ook daarvoor excuses. Ik zie dat de fietsen inmiddels zijn geretourneerd. Spijtig dat het zo gelopen is.

    Met vriendelijke groet,
    Bas - Fietsenwinkel.nl

Ook een klacht indienen over Fietsenwinkel.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen