Opgelost door Fietsenwinkel.nl: Kapotte fiets

content Opgelost
Renee

Ik heb 2,5 week geleden een fiets besteld bij fietsenwinkel.nl. Dit was niet het goede model dus heb gebeld en de fiets zou omgeruild worden. Hier hoorde ik niks meer van. Vervolgens bleek dat er iets mis gegaan was, dus na wederom contact zou er een omruil actie plaatsvinden. Mijn nieuwe fiets zou geleverd worden als de oude fiets opgehaald werd. Tot mijn verbazing werd de oude fiets opgehaald zonder dat de nieuwe fiets geleverd werd. Paar dagen later werd deze alsnog geleverd. Alleen is deze fiets, die rijklaar geleverd zou worden, niet rijklaar geleverd. De standaard is wankel. De fiets loopt aan en trapt door. Gebeld. Er werd mij verteld dat het aan huis gemaakt kon worden (valt onder garantie) maar dan zou ik zelf de kosten daarvan moeten betalen. Andere optie was het servicepunt. Na een klacht op ander platform waren de kosten van de mobiele reparatie opeens niet meer voor mij. Maar na zelf contact opgenomen te hebben bleek dat deze service pas na twee weken ingepland kon worden. Wederom gebeld. Dan toch maar naar het servicepunt. Deze zouden mij vandaag bellen voor een afspraak (aldus Esther van de klantenservice) maar niet gebeld, na zelf de vestiging gebeld te hebben op aanraden van deze Esther kreeg het algemene nummer weer aan de lijn. Ik ben nu al 2,5 week bezig met het kopen van een fiets, ik heb nu een fiets waar ik niet op kan fietsen en geen zich op wanneer deze gemaakt wordt. Op mijn verzoek dat ik deze retour wil sturen krijg ik het antwoord dat er dan een afschrijving van 25 % op zit omdat ik al meer dan 5km gefietst heb ( naar mijn werk en terug, daarbij de gebreken ondekt). Zelf naar mijn eigen fietsenmaker (waarmee het probleem vermoedelijk binnen een kwartoer verholpen is) kan niet, ik kan die kosten niet declareren. Ik krijg alleen maar mensen aan de lijn die duidelijk een cursus hebben gevolgd in meeleven maar een concrete oplossing heb ik nog steeds niet. Hoop lege beloftes en weinig acties. Zeer ontevreden over fietsenwinkel.nl

Ik wil of deze fiets retour sturen en het volledige aankoopbedrag terug of ik wil de kosten van de fietsenmaker zelf declareren.

Renee
Een tegemoetkoming in de kosten van reparatie van mijn fiets. Tevreden omdat het vergoedt is. Ontevreden omdat er een kapotte fiets is geleverd en het mij 2 weken tijd en energie gekost heeft om daar een oplossing voor te vinden terwijl fietsenwinkel mij een kapot product levert

Ook een klacht indienen over ?