Opgelost door Fietsenwinkel.nl: Komen afspraken niet na.

sduizer

2 Brinckers fietsen in reparatie. 1 al vanaf oktober 2019 en de 2e vanaf januari 2020. Allebei voor hetzelfde accu probleem. Na 3x contact te hebben gehad afgelopen maand (feb 2020) is er elke keer beloofd dat de accu6de volgende week binnenkomen en dat er wordt teruggebeld. Tot nu toe worden alle beloftes niet nagekomen. Ivm de fiets reparaties moeten mijn kinderen met openbaar vervoer, omdat ze niet op de fiets kunnen. Waar kan ik deze kosten verhalen?

Reparatie asap oplossen en een tegemoet koming in de OV kosten.

Hallo meneer Duizer,

Ik heb inmiddels contact gehad met het servicepunt Groenenberg. De accu lag nog daar en deze gaan we morgen bij hem ophalen.

sduizer
    Helaas heeft hij dit niet tegen mij gezegd vandaag. Zal het met hem over hebben zodra we de fiets gaan halen. Hoe gaat dit nu verder? Als de accu is opgehaald moet deze dan nog worden gecontrolleerd? Of wordt er direct een nieuwe opgestuurd?
    Ik ben overigens wel van mening dat Fietsenwinkel verantwoordelijk is voor de kwaliteit van de service punten. Snap nog steeds niet hoe dit zolang heeft kunnen duren? Ik vind het ook vervelend dat ik zelf niet meer een servicepunt kan kiezen.
    Aan de positieve kant: Het heeft in ieder geval weer aandacht.
    Ik hoop dat dit probleem ook snel wordt opgelost.

Hallo meneer Duizer,

Zoals zojuist besproken gaan we de vervangende accu van de tweede fiets ook naar Van Zomeren sturen. Ik ontvang dan nog graag van je een overzicht van de gemaakte kosten. Dan kan ik dit laten oppakken door de juiste afdeling.

Goed je even gesproken te hebben!

sduizer
    Hallo Bas, de accu's zijn al binnen (geen upgrades) en op 1 fiets al geprobeerd. So far so good. We zijn nog niet in de gelegenheid geweest om de andere fiets op te halen. Dit doe ik komende week. Morgen zal ik een overzicht sturen van de gemaakt OV kosten.

Bedankt voor je hulp.

Hallo Stefan,

Fijn om te lezen. Als het goed is zou toch 1 van de accu's een 500wh accu zijn in plaats van een 400wh als ik het goed zie in de gegevens. Ik zie het overzicht graag verschijnen.

sduizer
    Bedankt voor je hulp. Na 5 maanden is het eindelijk rond. Hopelijk blijven de accu's het nu wel doen. Na 3x in 2 jaar geeft niet veel hoop.

sduizer
De accu's zijn uiteindelijk geleverd.

Ook een klacht indienen over Fietsenwinkel.nl?