Klacht Fietsenwinkel.nl: misleiding en niet nakomen van afspraken

Klachtnummer
# 126313
Gebruiker
denee00
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Fiets gekocht met lichte krasjes. Bij ophalen ernstig beschadigd. Afspraak gemaakt dat nieuwe fiets thuis geleverd zou worden met gratis bezorging voor zelfde geld. Nu rekening gekregen voor duurdere fiets en bezorgkosten, mailen, bellen etc helpt allemaal niet.

Fietsenwinkel bied fiets aan met lichte krasjes, daarna vervangen ze onderdelen van andere beschadigde fietsen (heb de foto van onderdelen gezien op andere advertenties van deze winkel).

De oplossing

afspraken nakomen

0 reacties

Ook een klacht indienen over Fietsenwinkel.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen