Klacht Fietsenwinkel.nl: Na maanden bellen en beloftes nog steeds niks waargemaakt

Rau

Mijn broer heeft in Augustus 2017 een ongeluk gehad met zijn fiets. Ongeveer een week nadat deze geleverd werd door fietsenwinkel.nl. In het begin werden er valse beloftes gedaan en werd er verkeerde informatie gegeven. Eerst zeiden ze dat de fiets gemaakt kon worden in beek, na veel bellen moest de fiets opeens in Amsterdam bij fietsenwinkel zelf gemaakt worden omdat het een Brinckers is. Mijn moeder is daarna met hen gaan bellen, waarna ze afgesproken hebben dat de fiets gemaakt kon worden in Beek en dat fietsenwinkel de onderdelen daar naartoe zou sturen. Dit is nu nog steeds niet gedaan en het is in middels al bijna November 2017.

Ik wil dat alle onderdelen zoals afgesproken met spoed geleverd worden aan Cycle And Ride in beek, zodat de fiets gemaakt kan worden. Ook wens ik een volledig schadeformulier zodat ik deze aan de verzekeraar van de fiets kan geven. Is dit niet mogelijk dat wil ik een nieuwe fiets voor mijn broer of dat het geld word teruggestort.

Beste Nick,

Wat vervelend dat uw broer al zo lang moet wachten op de onderdelen. We streven ernaar om alles zo snel mogelijk op te lossen. Uiteraard is het niet de bedoeling dat het zo lang moet duren allemaal. Ik zie dat de meeste onderdelen binnen zijn, maar dat wij nog wachten op een nieuwe velg. Op dit moment zijn mijn collega's druk bezig met het zoeken naar een alternatief. Ik begrijp dat het erg vervelend is dat het niet helemaal naar wens verloopt. Graag wil ik aan u vragen of het gaat om een voorwiel of achterwiel, ik kan dit zelf helaas niet terugvinden in ons systeem. Ik ga met u mee kijken hoe we dit zo spoedig mogelijk af kunnen handelen, zodat uw broer weer kunt genieten van zijn fiets. Onze welgemeende excuses voor het ongemak en ik zie uw reactie tegemoet, zodat ik direct uw klacht in behandeling kan nemen.

Beste Wynand,

Het gaat om een voorwiel.
    Beste Nick,

Bedankt voor uw bericht. Ik heb op dit moment nieuwe informatie aangevraagd betreft de reparatie en de status van de velg. Ik verwacht hier morgen een terugkoppeling over te krijgen en ik heb er extra druk achter gezet, zodat ze met spoed de fiets kunnen repareren. Wanneer ik de terugkoppeling binnen heb zal ik direct contact met u opnemen. Excuus voor het wachten.

Dankjewel Wynand,

Ik hoop snel van je te horen!
    Goedemiddag Nick,

We hebben Jurgen inmiddels een e-mail gestuurd met meer informatie. Helaas laten de onderdelen lang op zich wachten, waardoor het sneller is om de fiets naar onze vestiging in Amsterdam te halen. Daarnaast dienen wij nog een toedracht van de schade te ontvangen, zodat wij een claim kunnen indienen bij de verzekeraar. Dit mag naar info@fietsenwinkel.nl gestuurd worden, met als onderwerp 'toedracht schade 17AE175'.

Zodra wij dit hebben ontvangen kunnen wij de vervolgstappen bekijken, om zo de fiets zo snel mogelijk weer heel bij je broer terug te krijgen.

Mocht dit wel al verstuurd zijn horen we graag naar welk e-mailadres dit toegezonden is.

Maarten - Fietsenwinkel.nl
    Beste Maarten,

Bedankt voor de reactie. Ik hoop dat de fiets zo snel mogelijk gemaakt wordt.

Nick Rau
    Beste Maarten,

In middels is er al een weekend voorbij en ik vroeg me af hoe het staat met de reparatie.

Groetjes,

Beste Nick,

We hebben tot op heden nog geen toedracht van de schade mogen ontvangen van Jurgen. Zou hij ons deze kunnen toesturen via het e-mailadres info@fietsenwinkel.nl? Zodra wij dit binnen hebben kunnen wij namelijk de claim indienen bij de verzekeraar.

Alvast bedankt.

Maarten - Fietsenwinkel.nl
    Beste Maarten,

Ik heb zojuist jullie de mail gestuurd met de toedracht van de schade. Verder heb ik een mail van jullie gekregen dat jullie binnenkort de fiets gaan repareren.

Beste Nick,

Dat is goed om te horen. Bedankt voor het toesturen van de toedracht.
    Ik zie dat er zojuist een e-mail naar je is verzonden dat de fiets getest is.
    Heb je deze in goede orde van ons ontvangen?

Hoi Wynand,
    Ik heb de mail in goede orde ontvangen. Fijn om te zien dat de fiets gerepareerd is. Ik zal morgen bellen met jullie om een afspraak te maken als dat kan.

Groetjes,

Nick

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren