Klacht Fietsenwinkel.nl: ondeugdelijke fietsen en slechte service

Klachtnummer
# 359836
Gebruiker
B. van Nunen
Datum
2 reacties

Details

De klacht

In mei 2018 hebben wij 2 elektrische fietsen gekocht. Vanaf het begin zijn er allerlei gebreken en meerdere malen hebben wij de fietsen naar een servicepunt moeten brengen. Begin maart waren er weer problemen met beide fietsen en heb ik gebeld. De fietsen zouden worden opgehaald. Ik heb nog 4 keer moeten bellen voordat de fietsen daadwerkelijk werden opgehaald. Een week later kreeg ik bericht dat de fietsen klaar waren. Ik heb weer gebeld, met de vraag of beide fietsen klaar waren. Dit was het geval en de teruglevering werd geregeld. Omdat ik de volgende dag weer een berichtje kreeg, heb ik nogmaals gebeld en wederom werd gezegd dat beide fietsen teruggebracht zouden worden. Helaas kwam er maar 1 fiets terug. De andere fiets werd een week later geleverd, alleen zonder accuoplader, zonder reservesleutel en zonder accusleutels (die moesten nl allemaal meegeleverd worden). De klantenservice verzekerde mij dat dit zo spoedig mogelijk zou worden nagestuurd, maar tot op heden heb ik niets ontvangen.

De oplossing

Een van de problemen, waardoor het nodig was de fietsen na te laten kijken, is nog steeds niet verholpen, bovendien hebben wij de sleutels en de accuoplader nog niet ontvangen. Wij willen complete fietsen die goed werken of ons geld terug.

2 reacties

  1. Auteur
    Fietsenwinkel.nl
    Datum
    Hallo mevrouw/meneer van Nunen,

    Ik zie dat er nu ook een oplossing is geboden voor de sleutels. Hopelijk wordt het nu snel allemaal opgelost en kun je weer snel genieten van de fietsen.

    Met vriendelijke groet,
    Bas - Fietsenwinkel.nl
  2. Auteur
    Fietsenwinkel.nl
    Datum
    Hallo Gonnie,

    Dat is heel vervelend. Bedoel je met fiets twee de 53 of de 49 cm?

    Met vriendelijke groet,
    Naomi - Fietsenwinkel.nl

Ook een klacht indienen over Fietsenwinkel.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen